Kuiper Koekange

Als ik het goed heb begrepen blijft er alleen een korting op de artikelen van Wolff?
En de rest blijft nu zoals het is? Of komen er nog wel acties op de andere collecties?

Ik heb Vorige week de standaard mail er uit gegooid. Inderdaad hebben sommige van jullie die ook gewoon ontvangen ;) Dat je 20% korting op wolff krijgt was puur ter opvulling van die mail, anders was die ook zo leeg...
Morgen is de demo, en daarna heeft ajo eindelijk weer "adem" tijd om naar de prijzen te kijken. Dit jaar ben ik (Vincent) minder actief op het forum omdat ik inmiddels naast mijn vuurwerk hobby, ook veel normaal werk. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb Vorige week de standaard mail er uit gegooid. Inderdaad hebben sommige van jullie die ook gewoon ontvangen ;) Dat je 20% korting op wolff krijgt was puur ter opvulling van die mail, anders was die ook zo leeg...
Morgen is de demo, en daarna heeft ajo eindelijk weer "adem" tijd om naar de prijzen te kijken. Dit jaar ben ik (Vincent) minder actief op het forum omdat ik inmiddels naast mijn vuurwerk hobby, ook veel normaal werk. Mijn excuses hiervoor.

Oké, dan wachten we dat af! Even zien of ik morgen nog tijd vrij kan maken voor de demo.
Is er toevallig al een schietlijst bekend?

Uit het topic van de demo van Kuiper gehaald:
Op veler verzoek deel ik bij deze de schietlijst met jullie.

Rubro
Heavy Legend 25 shots
Super Blinking Willows
Secret Salute
Blinking Energy

Wolff
Shaft
Shogun Warrior
Stars over Paris
Concerto Rosso
Black Surprise
Hitmen
Dirty Dutch
Shanghai

Royal
Gate of Heaven 1
The Garden
Paradise of Beauty
Mystery Flowers
Royal Bonsai
Modern Age
Fire Emblem
China By Night
Universal Power
Royal’s Celebration
Golden Power

Zena
Eclipse
Super 500
High Lighter
Unukalhai
Zena Cakebox

Pangu
Pearl River
Yellow River

Prima demo. Het was best druk maar er is daar ruimte zat. Jammer dat de Blinking Energy er nog niet was en dat de Garden of Eden niet mooi door liep. Finale was prachtig ...

waren dat geen fuego's ?? Finale was super!! beetje jammer dat ze zo aan het *****n waren met de doorlontbakken. bij velen de eerste cakes stuk voor stuk aansteken, en bij de Golden Power liet de laatste cake weer op zich wachten. kwam niet erg professioneel over. De finale werd dit jaar voor het eerst elektronisch geschoten, wat een geweld, oren piepen nu nog :D

ow en volgende keer misschien een andere omroeper hahaha, de Royal cebration ;) iig iemand met meer verstand van zaken

waren dat geen fuego's ?? Finale was super!! beetje jammer dat ze zo aan het *****n waren met de doorlontbakken. bij velen de eerste cakes stuk voor stuk aansteken, en bij de Golden Power liet de laatste cake weer op zich wachten. kwam niet erg professioneel over. De finale werd dit jaar voor het eerst elektronisch geschoten, wat een geweld, oren piepen nu nog :D

Bij de golden power waren de laatste 2 cakes dezelfde. Dit is bij een andere demo ook gebeurd. Dat heeft meer met het handwerk in de fabriek te maken.
Heb de finale (nog) niet gezien maar Royal schiet de finales bij veel demo's dit jaar met prof. singleshots.

Bij de golden power waren de laatste 2 cakes dezelfde. Dit is bij een andere demo ook gebeurd. Dat heeft meer met het handwerk in de fabriek te maken.
Heb de finale (nog) niet gezien maar Royal schiet de finales bij veel demo's dit jaar met prof. singleshots.
Blijft wel slordig. Ik betaal geen 135 euro voor een bak die niet compleet is of een paar cakes die hetzelfde zijn....

kan ik niet over oordelen heho, lust geen koffie ;)

heb liever wat sterkers :D

was wel verdomde koud trouwens, maar super vuurwerkweer!

eigen prof single shots! Teringwerk om al die dingen juist op te stellen/aan te sluiten joh! :frusty: maar dan krijg je ook wel wat moois

Valt wel mee hoor, je moet er wat voor over hebben ;) Single shots waren inderdaad prof single shots!
Heeft er nog iemand gefilmd?

Achja de omroepster heeft ook in de kou staan kleumen en haar best gedaan. Met z,n allen staan genieten,dat is het belangerijkste,:) Qua schieten was het bij de doorlontbakken,een beetje afwijkend van het normale. Zowel los als verboden geschoten,maar dat maakt mij niet uit verder,:) Mooie producten gezien,Golden power was weer top! Ook de twee aanwezige pangu cakes,aanraders. Ook hitman is een erg leuke cake,lekker mixed. Dirty Dutch,en shanghai waren niet zo denderend. Helaas was de blinking energie afwezig,wel jammer. Maar alles bij elkaar,erg fijne avond.

Ik vond het ook niet zo storend, maar dat kwam misschien omdat ik er naast stond. Kon er wel om lachen zelfs haha. En zij zelf ook. :)

De discussie omroepster blijft elk jaar een punt. Dit is gewoon een werknemer van de winkel die dit elk jaar graag wil doen. Aangezien de demo ons om gezelligheid gaat, en iedereen toch weet wat er mee bedoeld wordt, zie ik zelf het probleem er niet van in.
Ik hoop dat van de demo genoten is.
finale: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3YvqpGU4Hac

Ach commentaar leveren is ook zo makkelijk. Ze heeft er vast een passie voor. En anders moeten de mensen die commentaar op de omroepster hebben zelf daar eens gaan staan. Meestal durven ze dat dan weer niet

Back
Bovenaan