Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb Vorige week de standaard mail er uit gegooid. Inderdaad hebben sommige van jullie die ook gewoon ontvangenDat je 20% korting op wolff krijgt was puur ter opvulling van die mail, anders was die ook zo leeg...
Morgen is de demo, en daarna heeft ajo eindelijk weer "adem" tijd om naar de prijzen te kijken. Dit jaar ben ik (Vincent) minder actief op het forum omdat ik inmiddels naast mijn vuurwerk hobby, ook veel normaal werk. Mijn excuses hiervoor.
waren dat geen fuego's ?? Finale was super!! beetje jammer dat ze zo aan het *****n waren met de doorlontbakken. bij velen de eerste cakes stuk voor stuk aansteken, en bij de Golden Power liet de laatste cake weer op zich wachten. kwam niet erg professioneel over. De finale werd dit jaar voor het eerst elektronisch geschoten, wat een geweld, oren piepen nu nog![]()
Blijft wel slordig. Ik betaal geen 135 euro voor een bak die niet compleet is of een paar cakes die hetzelfde zijn....Bij de golden power waren de laatste 2 cakes dezelfde. Dit is bij een andere demo ook gebeurd. Dat heeft meer met het handwerk in de fabriek te maken.
Heb de finale (nog) niet gezien maar Royal schiet de finales bij veel demo's dit jaar met prof. singleshots.
eigen prof single shots! Teringwerk om al die dingen juist op te stellen/aan te sluiten joh!waren dat geen fuego's ??
Maar de koffie was meer dan uitstekend ...ow en volgende keer misschien een andere omroeper hahaha, de Royal cebrationiig iemand met meer verstand van zaken
eigen prof single shots! Teringwerk om al die dingen juist op te stellen/aan te sluiten joh!maar dan krijg je ook wel wat moois
De discussie omroepster blijft elk jaar een punt. Dit is gewoon een werknemer van de winkel die dit elk jaar graag wil doen. Aangezien de demo ons om gezelligheid gaat, en iedereen toch weet wat er mee bedoeld wordt, zie ik zelf het probleem er niet van in.
Ik hoop dat van de demo genoten is.
finale: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3YvqpGU4Hac
De discussie omroepster blijft elk jaar een punt. Dit is gewoon een werknemer van de winkel die dit elk jaar graag wil doen. Aangezien de demo ons om gezelligheid gaat, en iedereen toch weet wat er mee bedoeld wordt, zie ik zelf het probleem er niet van in.
Ik hoop dat van de demo genoten is.
finale: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3YvqpGU4Hac