Kuiper Koekange

ik ben erg blij met het systeem/nieuwe website, complimenten! al zegt een webdesigner het zelf. overzichtelijk, niet storend top! :D
supermooi assortiment! zal wel een mooie bestelling worden van 300+ :holland:

Kan iemand van Kuiper deze vraag beantwoorden, en gaat de korting ook voor andere Wolff producten gelden, niet alleen voor cakes?

wolff tot dus ver alleen op de cakes. Ajo(eigenaar van de zaak) wil eerst de prijzen van de concurenten aan voelen om de kortingen online te zetten. Dit omdat je anders gezeur met importeurs krijgt.

Zit er al wat schot in de zaak ? De offertes komen niet echt rap terug moet ik eerlijk zeggen. Begin hem nu wel wat te knijpen, aangezien andere winkeliers nog tot eind deze maand hun acties hebben.

Moet nu haast wel een keuze gaan maken :) Die uiteraard het liefst bij Kuiper ligt.

Vin, evt via pm. Kun je me iig aangeven wat de kortingen op Royal zijn bij besteding boven de 400 euro ? Ben ik ook weer rustig :p

Zit er al wat schot in de zaak ? De offertes komen niet echt rap terug moet ik eerlijk zeggen. Begin hem nu wel wat te knijpen, aangezien andere winkeliers nog tot eind deze maand hun acties hebben.

Moet nu haast wel een keuze gaan maken :) Die uiteraard het liefst bij Kuiper ligt.

Vin, evt via pm. Kun je me iig aangeven wat de kortingen op Royal zijn bij besteding boven de 400 euro ? Ben ik ook weer rustig :p

Jij bent niet de enige hoor..zou deze week nog een mail krijgen niks gehad.

Daarbij zouden gisteravond de kartonacties online komen waar zijn die?

En mijn laatste punt het kortingsysteem werkt nog steeds niet.

Heb best geduld,maar dit gaat wel heel erg lang duren zo.:bonk:

momenteel net terug van de zaak, politievirus stond op ajo zijn pc waardoor dit weekend hij niks online kon zetten. Net dit probleem voor hem opgelost en achter de email getrapt de boven 400 prijzen berekenen.

Lol wat verschrikkelijk vaag allemaal dit jaar. Er komt toch geen ingewikkelde wiskunde formule aan te pas om de kortingen uit te rekenen? Het is toch voor iedereen veel makkelijker om hier in dit topic neer te zetten vanaf welk bedrag aan cakes per importeur je welk kortingpercentage krijgt.
Scheelt jullie erg veel werk van al die mailtjes met vragen beantwoorden en geeft iedereen hier meer duidelijkheid.

De Galaxy Collision van Royal, gaan jullie die ook nog verkopen?
Of is dat niet mogelijk (ik zie hem namelijk niet meer op de site van Royal staan, maar dat geldt ook voor de Universal Power, en die staat nog wel op jullie site)

Eddy.

Momenteel hangt het kortingssysteem alleen achter de cakes van wolff.
het is geen ingewikkelde berekening puur:
onder de 300 20% korting. boven de 300 30% op deze producten.
Ajo wacht de prijzen van de concurentie af voordat hij de rest van de kortingen bepaalt. Dit heb ik inmiddels al vaker gezegd.
Royal heeft ons nog niet afgebeld over de universal power, dus ga er van uit dat die nog gewoon geleverd wordt.

Een aantal van de concurrerende webshops die leuke kortingen aanbieden stoppen hier binnen een dag/enkele dagen mee! De prijzen zijn hier dus al van bekend.
Dus als jullie te lang wachten kan het zijn dat er bij deze shops wordt besteld, omdat bij jullie geen volledige duidelijkheid is.
Of dit moet vandaag komen :idea:

Back
Bovenaan