Kuiper Koekange

Als kuiper nu zelf even reageert of even op die knop drukt dat alles ingevoerd word, dan zijn er alweer vele gelukkige mensen hier te vinden.

Ik vind sommige cakes van Pangu wel veel van prijs verschillen met conculega Valk in Nijverdal.

Hong Kong is daar bijna 8 euro goedkoper. Dat geld ook voor de Black Tortoise

Das best wel veel voor hetzelfde product.

Viel me gewoon op

Ik kan alleen maar zeggen..er kan er maar 1 de goedkoopste zijn, en dat is uiteindelijk meestal kuiper.
Ajo is een zeer drukke man die het liefst iedereen tevreden houd, en alles goed en voor een eerlijke prijs regelen wil voor je.
Geduld zou je wel moeten hebben, maar als hij zegt dat hij iets voor je regeld dan doet hij dat ook.
Heb soms ook wel eens op antwoord moeten wachten, maar dat is logisch als je weet dat Ajo iets van 300 andere dingen aan zijn hoofd heeft.
En Ajo is geen importeur die zelf de prijzen kan en mag bepalen.

Ik heb echt wel vertrouwen in kuiper. Kom er nu 2 jaar en zeker 1 van de beste zoniet de beste zaak voor mij, kwa prijs en service. Maarja geduldig zijn he:D

Iemand nog naar de demo 12 december ? Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe Pangu collectie bij hun.

Enkel de River cakes zijn nog maar in Nederland. De andere cakes komen helaas pas de 13e aan.
Twee van deze cakes zul je op de demo kunnen bewonderen.

Laatst bewerkt:
Ik had via facebook gezegd, dat ze echt niet de goedkoopste waren. En voila de prijzen zijn weer verwijdert van de site. Jullie waren gewoon een tientje goedkoper met sommige cakes. hahahah. Laat de prijzen oorlog maar beginnen.:D

sommige acties zijn nog niet aangepast zo te zien. maarr waneer is alles gereed en 100% werkend? wil graag binnenkort mn bestelling plaatsen :)

Ik heb vandaag 2 emails van kuiper ontvangen, 1 maakt melding van 10 procent korting op wolff, de andere van 20 procent. Over andere merken wordt niets gezegd. Ik vermoed dus dat er geen andere acties meer komen

Ik heb vandaag 2 emails van kuiper ontvangen, 1 maakt melding van 10 procent korting op wolff, de andere van 20 procent. Over andere merken wordt niets gezegd. Ik vermoed dus dat er geen andere acties meer komen

Heb die mail ook gehad inderdaad,dus korting krijg je alleen op wolff blijkbaar.

Neem aan dat er op andere producten ook nog kortingen komen, aangezien kuiper dit zelf heeft gezegt. En dat mailtje heb ik ook gehad!

Prijzen van Rubro zijn ook weer duurder geworden. Vast op de vingers getikt door Rubro.ik begin steeds minder van Rubro te houden met hun kartel praktijken. Als ze voor die prijs op internet moeten staan,moet je met kortingregels gaan werken bij het afrekenen. Dan staan ze in elk geval met de goede prijs op internet voor de leverancier.

Sla dit jaar over. Kan voor mij niet meer uit met brandstof.

Vreemd dat de prijzen weer omhoog zijn gegaan. Misschien weer tijd voor wat uitleg van kuiper zelf? Over hoe en wat en over de overige kortingen, aangezien hier veel onduidelijkheid over is.

Mijn winkelwagen is ook zo'n €25 duurder geworden door de prijsverhogingen van Rubro ...
Vreemde zaak weer. Ik wacht ook nog steeds op een offerte die ik 21 november verstuurd heb. Kan iemand van Kuiper bevestigen of dit nog mogelijk is ? Wil graag de boel afwerken na de demo van donderdag ...

Heb je de offerte inmiddels al binnen Heho?

Vergeet de demo niet! Morgen 12 december :)

1471855_570770766330818_1822596869_n.jpg

Back
Bovenaan