Ik zoek een cake

Hey allemaal. Ik zoek een cake of compound met eigenlijk zo goed als groene effecten.
De sharp scratch van katan ken ik maar ik weet niet of dat hem gaat worden ivm tegenvallende filmpjes links en rechts.
Wellicht andere suggesties? Thnx.

Hey allemaal. Ik zoek een cake of compound met eigenlijk zo goed als groene effecten.
De sharp scratch van katan ken ik maar ik weet niet of dat hem gaat worden ivm tegenvallende filmpjes links en rechts.

Je kunt kijken of de Toxic van Herlat nog ergens wordt aangeboden ?

Pyroshow van broekhoff en showtime van cafferata heeft een puur groene peony cake.

Verder kun je op zoek naar de Ghost Protocol van rubro! Het is een schaars single effect helaas

green flashing van profire/evolution, is wel een uitloper.
wel erg mooi prijs/kwaliteit

Heb je de 3905 van Fireworks Specials al overwogen? Is de eigen import lijn van o.a. Orthen.

Niet uitsluitend groen, maar misschien toch geschikt voor je.

Mannen allemaal bedankt voor de suggesties, waardeer ik.
Ik vind die 3905 ( infinity green) wel een bak die ik zoek.
Op dit moment heb ik bestellingen uitstaan bij Breda en Orthen dus goede kans :thumbsup:

Er zijn geloof ik wel 2 versies in omloop. Ook eentje met rode effecten in het begin en daarna meer groene crackling. Ook gaaf :D

Laatst bewerkt:
Helaas zijn veel producten uitloop geworden waaronder ook enkele toppers van echte showbakken zoals:
Skyline on Fire (Evolution)
Serenity (Evolution)
Counter Strike (Wolff)
Unique Pyro Show (Wolff)
Viva Las Fallas (Redwire)

De Hamlet past ook wel in het rijtje en is nog wel verkrijgbaar. Maar verder kan ik mij op dit moment geen soortgelijke bakken bedenken die nog te verkrijgen zijn. En dan bedoel ik bakken met echt een diversiteit aan schietrichtingen en effecten waaronder stille effecten zoals tails, dikke mines, stand alone spinners etc. Wie kan het lijstje aanvullen?

Hallo,

Ik ben opzoek naar een rambak, een compound, die als een bezetene leeg schiet, in de stijl van Zena Snapte!?

Iemand hier nog tips ?

Ik zou bijvoorbeeld eerder5 Wicked Warlords tegelijk schieten, voor iets minder dan 100,- en 2,5kg kruit heb je een heerlijke rambak.

Back
Bovenaan