Ik zoek een cake

Heeft iemand enig idee welke cake dit zou kunnen zijn?
Ben al heel de avond bezig met zoeken, heb ook al mijn bestel lijstjes gecontroleerd maar kan hem niet vinden.

In Rijswijk en Zoetermeer verkocht de vuurwerkhal deze compound. Volgens mij is deze geïmporteerd door lesli.

Is deze bak ergens een omlabeling van of 'eigen' merk?

Vind deze wel erg bruut nl.

Hoi Knettermans! Zo das netjes gevonden, dank je wel :applause:

Ben dr ook wel gelijk over uit dat dit hem niet gaat worden want zoals met de meeste lesli boxen weet je gewoon niet wat je precies gaat krijgen helaas. Dit varieerd van een geweldige zoetermeerse demofilm, versie zonder crackling en 'mwa' versies.

De 'wow' versie:

Versie zonder crackling:

Mmm straatversie:

Lauwe demo:

Ik kan me vergissen natuurlijk maar dit blijft een lesligok en gokken ben ik 30 jaar geleden al mee gestopt :D

Zoals met meer Lesli producten is het inderdaad een gok. Er zijn genoeg mooie producten in dezelfde prijsklasse waarbij de kans op een flop minimaal is.

In Rijswijk en Zoetermeer verkocht de vuurwerkhal deze compound. Volgens mij is deze geïmporteerd door lesli.

Is deze bak ergens een omlabeling van of 'eigen' merk?

Vind deze wel erg bruut nl.

Het betreft natuurlijk de Lesli box, maarrrrrr deze lijkt erg op de Dahlia Madness van Broekhoff, en dat is toch wel een bewezen topper! Eventueel het overwegen waard.

En mocht je in de buurt van de grens wonen, Pyrocentury heeft ook een gave crackling + kleurtjes box: de Rainbow Chrys

Heren bedankt voor de info.
Ik ben idd wel op zoek naar een dikke rampestamper met dahlia effecten.

Had afgelopen jaar de special#2 van Katan en dat smaakte wel naar meer.

Ik zit zelf in Breda dus de duitse grens en het noorden zal ik niet komen voor vuurwerk. Maar die dahlia madness van broekhoff ga ik ff onthouden :thumbup:

Helaas is de 1.2" Dahlia Madness uitloop net als de Magnum 1.2" Rainbow Chry omlabeling.

Volgens mij had Bredavuurwerk een van de twee wel in het assortiment zitten. De Magnum variant was afkeur dus of er iets van geleverd is weet ik niet.

Misschien dat de Broekhoff versie dit jaar nog wel ergens te vinden is.

Mmm... ok, dank voor de info, waardeer ik knettermans:thumbsup:

Die Dahlia madness, als je die idd al kan vinden, zit qua prijs snel boven de 125.
We houden de prijsjes in de gaten :biertje:

Nee dat is er helaas niet in consumenten vuurwerk.
er zijn sowiezo erg weinig producten met horsetails en/of leaves effecten..

de streetmuscle (VWT) heeft een crackling mine en falling leaves effect, dat is in ieder geval een product die beide elementen bevatten in een andere samenstelling :p

crackling willows is ook erg mooi (alleen geen horsetail effect)
en dragon eggs crackling is ook erg goed met de vertraging van de crackling
(bijv: feuerblitz - zena / knisterbloemen - vwmania)

wellicht valt daar een mooie combinatie mee te maken ?

hoop dat je wat kan met deze informatie :)

Is trouwens een nieuwe lijn van Funke.
(Hoe houdt die man het allemaal uit elkaar?)

ik heb geen idee via wie dit komt eerlijk gezegt lijk wel idd op Funke stijl.

Pulver is webshop in duitsland eigen inport lijn denk ik, zelfde wat Hoops deed. en ER met pyrospecials

ik heb geen idee via wie dit komt eerlijk gezegt lijk wel idd op Funke stijl.

Pulver is webshop in duitsland eigen inport lijn denk ik, zelfde wat Hoops deed. en ER met pyrospecials
Yep dat is het inderdaad, een eigenlijn met spul uit Funke fabriek.
Iets om in de gaten te houden.

Back
Bovenaan