K Kanjerrr VWC lid Vandaag om 02:04 #1.661 Ik ben opzoek naar een compound van ~100 shots wat gewoon complete chaos is. Liefst met een crackling finale. Alle tips welkom!
Ik ben opzoek naar een compound van ~100 shots wat gewoon complete chaos is. Liefst met een crackling finale. Alle tips welkom!
MelvinVW VWC lid Vandaag om 02:06 #1.662 Kanjerrr zei: Ik ben opzoek naar een compound van ~100 shots wat gewoon complete chaos is. Liefst met een crackling finale. Alle tips welkom! Klik om te vergroten... Is dit de productomschrijving van de Transbomber?
Kanjerrr zei: Ik ben opzoek naar een compound van ~100 shots wat gewoon complete chaos is. Liefst met een crackling finale. Alle tips welkom! Klik om te vergroten... Is dit de productomschrijving van de Transbomber?
K Kanjerrr VWC lid Vandaag om 09:28 #1.663 MelvinVW zei: Is dit de productomschrijving van de Transbomber? Klik om te vergroten... Haha die had ik inderdaad ook al in mijn achterhoofd maar wilde even neuzen wat er nog meer voor opties zijn
MelvinVW zei: Is dit de productomschrijving van de Transbomber? Klik om te vergroten... Haha die had ik inderdaad ook al in mijn achterhoofd maar wilde even neuzen wat er nog meer voor opties zijn