Ik zoek een cake

Ik ben op zoek naar twee 25 of 30 mm boxen. 1 box in de kleuren blauw met goud en 1 box in mixed heldere kleuren (spinners erdoor heen mag zeker!).

Prijsindicatie = ongeveer 100 euro p box, regio Noord-Holland en Zuid-Holland

Kleuren:
- Special 2
- Neon Maroon

Goud-Blauw
- Immortal Special
- Immortal Gold
- Special 1
- De Traditie

Ik zoek een cake met dikke fluit tails. Liefst zo goedkoop mogelijk. Welke lijn moet ik aan denken?

Zo idd die viper van wolff... moest er te ver voor omrijden en heb the gunner en special#4 al maar kreeg daar wel de kriebels voor :devil:

return of the phoenix
wtf intents
the gunner
bora bora
howling wolf
hellfire thunder
scream salute
the scream
viper

Dumbum The Final
Mc Whistle
Wicked whistle
Kingsmen
special 4
tolle mina
screaming wizzard
screaming chrysantium
whistling palms
exploring eagle
wiz streak
three stage trouble
daisy beam
seal
geiserblitz (deze is helaas afkeur, hopelijk is die volgend jaar wel weer terug)
sky high whistle (geen idee of deze nog te krijgen is)

We hebben de rauwe fluiters en de schelle ,, ik zoek die ertussenin de heese fluiters Valencia/Zena trophy style , daar worden ze via een stepper geschoten maar bestaat er ook een box van die steeds sneller een handje vol lanceert ?
Of misschien losse versies at ones ?

We hebben de rauwe fluiters en de schelle ,, ik zoek die ertussenin de heese fluiters Valencia/Zena trophy style , daar worden ze via een stepper geschoten maar bestaat er ook een box van die steeds sneller een handje vol lanceert ?
Of misschien losse versies at ones ?

ABA Devil Scream :)

Heeft iemand een mooie suggestie voor me?
Ik zoek nog een boxje die lekker rustig schiet voor minder dan 80 euro. Iets in de trant van de Big Five of Wicked Heroes. Welke suggesties zouden jullie hebben?

Ik zag dit jaar in de omgeving een aantal cakes de lucht in gaan die sterk leken op de Stars over Paris en de Stars over Vienna. Maar dan net iets anders. Wie weet welke cakes nog meer dat kenmerkende schietpatroon hebben? Dus 5 schoten,3 in W, 5 schoten, 3 in W en een salvo van 5. De eerste schoten hadden witte blinkers met rode dahlia sterren zoals de massive.

Ik zag dit jaar in de omgeving een aantal cakes de lucht in gaan die sterk leken op de Stars over Paris en de Stars over Vienna. Maar dan net iets anders. Wie weet welke cakes nog meer dat kenmerkende schietpatroon hebben? Dus 5 schoten,3 in W, 5 schoten, 3 in W en een salvo van 5. De eerste schoten hadden witte blinkers met rode dahlia sterren zoals de massive.

Niet een van de cakes uit de Stars over Barcelona?

Bij ons in de buurt zag ik waarschijnlijk compounds die alleen rood en zilver knalden. Lucht was goed gevuld. Moet 30mm zijn zo hard als ze gingen. Ik zou graag willen vragen of iemand weet welke compound dit is. Het bleef maar doorgaan. Zou deze graag aanschaffen dit jaar. Alvast bedankt!

Bij ons in de buurt zag ik waarschijnlijk compounds die alleen rood en zilver knalden. Lucht was goed gevuld. Moet 30mm zijn zo hard als ze gingen. Ik zou graag willen vragen of iemand weet welke compound dit is. Het bleef maar doorgaan. Zou deze graag aanschaffen dit jaar. Alvast bedankt!

de Red maroon misschien ?

Back
Bovenaan