Ik zoek een cake

Hallo,

Ik ben opzoek naar een rambak, een compound, die als een bezetene leeg schiet, in de stijl van Zena Snapte!?

Iemand hier nog tips ?

Klinkt goed, ik hou ook altijd van tempo.

Overweeg onderstaande ook eens:

- Nieuwe 300sh The Legacy Brand - Wolff
- Massive Gold - Wolff
- The Fast Mission - Wolff
- Katan Special 5
- Katan - Edition boxen
- Evobomber - Evolution

Ik zat zelf te denken aan de Neon Ghost ook van Bonfireworks. Gaat ook met rode strobe omhoog zoals de noi-z

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?58570-Neon-Ghost

Meer een glitter dan een stobe, maar leuk bakkie.
Kijk eens bij die "prof" lijn van Broekhof Koala, daar zitten volgens mij een paar blinker bakken tussen. Onder ander één met uitsluitend white strobe, ik wil daar al jaren een flinke pre-finale mee maken. Beetje zoals je vaak bij San Trifone ziet, ongekend mooi die uitzakkende en felle witte strobe zo in het donker. Effect leent zich ook voor goede burst en dus spreiding.

Laatst bewerkt:
Voorheen hadden we die mooie ronde cake van merk vergeten en zoiets zoek ik weer..
Een cake met fontein en palmen.

En nee geen ragnarok.

Voorheen hadden we die mooie ronde cake van merk vergeten en zoiets zoek ik weer..
Een cake met fontein en palmen.

En nee geen ragnarok.

Heel vroeger had Lesli geloof ik zo'n cake, precies hoe jij 'm omschrijft. Ben de naam daar ook van kwijt.

Edit: El Nino heet ie, na wat zoeken. Is een cake van ruim 15 jaar geleden

zojuist bij mij in de straat een sierblok met goud sier en finale met 10-15 salutes tegelijk. Iemand een idee welke blok dit kan zijn geweest. aantal schoten zit op 40-50 gok ik

Ik moet zeggen dat die er verdacht veel op lijkt, echter heb ik geen fan shape gezien (maar wellicht stond die gedraaid waardoor het niet opviel). Dank voor het meedenken :D

Back
Bovenaan