Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geisterblitz heb ik al besteld :devil:, heb je nog een mooi vervangend product? Hoeft niet exact op 500 uit te komen hoor, om en nabij is ook prima als je dan nog extra mooie cakes kunt scoren.
Verder leuk lijstje!

Dan zou ik de cannonade pakken. stom toevallig ook 110 euro net als de geisterblitz(zag ik later pas) Maar dit is wel een box met wat wisselende effecten.

Hallo! Mijn budget is tussen de €500 en €600 en normaal gesproken bestel ik bij de Vuurwerkhut in Sassenheim of de Rijswijkse vuurwerk hal. Andere shops zijn wat mij betreft ook prima, al wordt het buiten noord of zuid Holland, Utrecht of Flevoland wel wat ver weg om op te halen.

Nu ben ik al een tijdje het forum aan het afstruinen maar kan maar geen beslissing nemen. Aan de ene kant lijkt het me gaaf om een keer de Pyro en Papel neer te zetten. Ik vind het op zich prima om al m’n geld in 1 compound te steken, maar ik twijfel hierover gezien de soms wisselende reacties op deze box. Daarom nu maar onderstaand lijstje gemaakt. Kunnen jullie hier eens op “schieten”? (Pun intended)

- Undercover
- Riesenknaller
- Penoze 2.0
- King of Flute
- Speedtrap

Totaal bedrag: €557,50

Wat mij betreft kan alles nog aangepast worden en als jullie toch in plaats hiervan de Pyro en Papel of andere dikke compound aanraden, dan hoor ik dat ook graag!

Ik sta over het algemeen niet te lang buiten en alleen na 00:00, maar wil wel de dikste show van de straat weggeven.

Laatst bewerkt:
Je wil een dikke doos en snel klaar zijn zo te lezen, zonder al teveel gedoe. Ik zou dan op zeker voor de pyro en papel gaan, dan houd je ook nog geld over voor een andere dikke box.

Misschien verklaren jullie me voor gek maar mijn vooravond voelt nog een beetje leeg. Op dit moment wel aardig wat fonteinen en ander klein grut, maar qua cakes is het gevoelsmatig te weinig. Bestelregio in provincie Utrecht(bij voorkeur, omrijden geen probleem - beschikbaar budget €200 tot €400. Mogen ook leuke (meter)pakketten en ander goed stookvoer zijn.

Wellicht heb ik gewoon een reality check nodig, hou je niet in wat dat betreft... Huidige bestellijst is hier te vinden:https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?61649-Lijstjes-2022-2023&p=1277711&viewfull=1#post1277711

Per timeslot de verdeling:

Vooravond:
  • - Klein grut --> 10xOrc, 3x3-Stepper, 3xDragon Fly, 2xMad riot, 3xKnetterton, Bardarbunga, 5xGeysir C, Goldfäntanen, 2xCuckoo Fountain, Cracker Fountain (6 stuks)+ (random bijtjes, grondbloemen en overig nog te halen spul)
  • - Cakes--> Monster Ride, Beast Mode, Springteufel, Komodo Dragon, 2xR.T.C., 2xMega Mine, 2x The Scream
  • - Compounds --> Final Gold, Primal Instinct, The Magician, Exclusive monster Box (400s)

0:00
  • 4x Popcorn Time
  • 24x Cracker Fountains, getimed en aan het eind 10-15x op roze lont tegelijk.
  • Compounds in willekeurige volgorde: Triple X, Obsessed, W-Triple Layer, 1.2" Total Event Box, Kingstown Hangover, 400 Total Display Box, Insane Monster Box (400S), 2x Sidewinder

Eind 0:00 Compound stoken - doorgelont
2x Special #4, 2x Transbomber, 4x Ultimate Chry + 6x Hexaniet

Eindproject doorgelont (palletvuurwerk)
5x Monster Ride, 4x Wall of blink, 3x Golden Sky, 2x Event Project No.1, 2x Decibel, 3x Telesto Star, 3x WCKD Warlord, 3x Leider Spielerei, 10 Delicious Thunder

Laatst bewerkt:
stop die 200 euro lekker in je zak. Je hebt een mooie lijst met best veel en verschillend vuurwerk.

Maargoed als je graag een lijstje wilt dan krijg je een lijstje. Ik heb bij de winkel donadoni een lijstje gemaakt. Mix van sierpakketten sierpotten en wat boxen totaalwaarde 388 euro.

Miracle
Return of the phoenix
Red Alert
Cruelty
crazy ghost
Massive gold(box)
Chaos(box)
Savage(box)
Centurion(box)
Meterpakket(mag natuurlijk niet ontbreken)

Ik heb hetzelfde probleem, dat ik krap zit in de vooravond. De vooravond is immers lang haha
Voor 200 piek zou ik bij vechtweelde dit halen. Maar goed ik ben een vrouw dus ik heb mss een hele andere smaak ��
Double defense
Mjb cake
Spidertail magic
Mayhem mine & black stone
Sonic stars & horse power
Crackling wave battery
Avalanche thunder
Heavy legend 25
Gratis Prague diamonds

205 euro

Misschien verklaren jullie me voor gek maar mijn vooravond voelt nog een beetje leeg. Op dit moment wel aardig wat fonteinen en ander klein grut, maar qua cakes is het gevoelsmatig te weinig. Bestelregio in provincie Utrecht(bij voorkeur, omrijden geen probleem - beschikbaar budget €200 tot €400. Mogen ook leuke (meter)pakketten en ander goed stookvoer zijn.

Ik raad je aan om eens bij de Intratuin te kijken. Daar hebben ze de 'dieren' cakes, zoals Rooster, Dog, Pig die erg goed zijn voor het geld. Ook staan er nog wel meer budget potjes, leuk klein spul van China red (check de Hurrican Twister, super speelgoedjes) en neem ook de Hummingbird mee (dikke hummer cake, doet het sowieso goed voor het publiek!)

Als je geluk hebt staat er bij jouw intratuin ook nog wel uitloop, voor sterke prijzen.

En het mooiste, in de voorverkoop krijg je voor 20% van je aankoopbedrag tegoed om nog wat uit te zoeken. Bestel je voor 400 euro, kun je er nog voor 80 euro spullen aan toevoegen. Zeker nu, randje december, ga je geen betere prijzen vinden.

Bij riezebos in Amersfoort is er ook 20% gratis vuurwerk. Helaas zijn heel veel goede deals al uitverkocht

Thanks voor de tips! Ik ga nog even goed puzzelen en de aangedragen websites afspeuren. Mooie producten zie ik er al tussenstaan

Mooie tips inderdaad, ga hier het internet ook weer eens af. Ben eigenlijk al klaar, maar het gevoel dat we eindelijk weer kunnen maakt de drang om te bestellen behoorlijk groot:bonk:

Wat vinden jullie een leukere waaier, de argento babylon 2000D filmpje of dan toch de wolff obsessed? filmpje

Passen beiden nog nét in het budget maar weet niet welke ik nou echt mooier vind. Iemand die die obsessed al een keer gehad heeft? zie in het topic van de cake zelf wel veel positieve reacties.

Eventuele suggesties voor anderen die nog een waaier zoeken natuurlijk ook welkom.

Wat vinden jullie een leukere waaier, de argento babylon 2000D filmpje of dan toch de wolff obsessed? filmpje

Passen beiden nog nét in het budget maar weet niet welke ik nou echt mooier vind. Iemand die die obsessed al een keer gehad heeft? zie in het topic van de cake zelf wel veel positieve reacties.

Eventuele suggesties voor anderen die nog een waaier zoeken natuurlijk ook welkom.

Niet zelf gehad, maar van wat ik over deze boxen zie/lees zou ik voor de Obsessed gaan. Naar mijn mening mooiere, vollere uitwerkingen en komt als geheel beter over op de straatfilmpjes. Al heeft de 2000D wel een heerlijke finale... :bonk:

Lees al jaren mee op dit forum, nu maar eens zelf een berichtje. Nu vooral uit eigenbelang ivm hulp met een laatste bestelling.

Voor een laatste bestelling dit jaar zoek ik nog naar een stuk of 3 compounds. Het budget bedraagt zo'n € 300,-. Er is nog wel enige speelruimte om dit te verhogen naar € 400,-. Zoals de meeste liefhebbers hier, is er altijd wel iets te verzinnen als je creatief bent. Vuurwerk staat voor nu even op nummer 1 als het gaat om beslissingen nemen. :-)

Bij de Rijswijkse Vuurwerkhal heb ik nu de volgende producten in het mandje liggen:

- SCREAMING ELAVATOR 75 SCHOTS voor € 100,-
- BULLDOZER 105 SCHOTS voor € 100,-
- HAKUNA MATATA 6X25 SCHOTS voor € 75,--
- Voor de rest nog wat thunderkings en een fontein voor zo'n € 30,-

Omdat ik niet echt een leuke compound qua prijs/kwaliteit kond vinden, heb ik de bestelling vooralsnog aangevuld met een cake ass. en thunderkings.

Zit wel te twijfelen om anders een Katan special box te nemen, die zijn € 100,-. Dacht zelf aan de #1. De special 4 is overigens € 130,-, maar die heb ik gelukkig ergens anders al besteld.

Overigens sta ik wat ook open voor een geheel andere suggestie dan CR.

De Full Assault van Wolff is vaak voor een redelijke prijs te krijgen. Mooie gevarieerde box met grote effecten.

Bij de demo laatst is de Dance Monkey van CR ook erg positief opgevallen.

Mocht Magnum nog met een actie komen (10% in de planning te zien aan sites?) De W-Triple Layer.

Keuze te over! Denk dat je echt moet bedenken naar wat voor effecten je op zoek bent.

Lees al jaren mee op dit forum, nu maar eens zelf een berichtje. Nu vooral uit eigenbelang ivm hulp met een laatste bestelling.

Voor een laatste bestelling dit jaar zoek ik nog naar een stuk of 3 compounds. Het budget bedraagt zo'n € 300,-. Er is nog wel enige speelruimte om dit te verhogen naar € 400,-. Zoals de meeste liefhebbers hier, is er altijd wel iets te verzinnen als je creatief bent. Vuurwerk staat voor nu even op nummer 1 als het gaat om beslissingen nemen. :-)

Bij de Rijswijkse Vuurwerkhal heb ik nu de volgende producten in het mandje liggen:

- SCREAMING ELAVATOR 75 SCHOTS voor € 100,-
- BULLDOZER 105 SCHOTS voor € 100,-
- HAKUNA MATATA 6X25 SCHOTS voor € 75,--
- Voor de rest nog wat thunderkings en een fontein voor zo'n € 30,-

Omdat ik niet echt een leuke compound qua prijs/kwaliteit kond vinden, heb ik de bestelling vooralsnog aangevuld met een cake ass. en thunderkings.

Zit wel te twijfelen om anders een Katan special box te nemen, die zijn € 100,-. Dacht zelf aan de #1. De special 4 is overigens € 130,-, maar die heb ik gelukkig ergens anders al besteld.

Overigens sta ik wat ook open voor een geheel andere suggestie dan CR.

Welkom! Lastig dilemma, wat heb je allemaal al? Mis je nog wat effecten? Mis je nog snelheid, mis je nog wat diverse schietrichtingen? Bulldozer was een prima box op de demo! Ik zie bij een winkel in Zuid Holland ook nog wat klassiekers staan, zoals de Winter night of de Garden Party 2. Wat vind je van die 2?

Ik kan wel wat hulp gebruiken.
Zo zien ik door al het vuurwerkaanbod het vuurwerk niet meer.
Er is veel keus maar wat is de juiste.
Hopelijk kan iemand mij helpen met een budget van 200,-
Zag wel leuke boxen van Geisha of Evolution maar word ik daar blij van of is er beter.
Moet ik bij meerdere shops wezen of bij eentje.
Het zou leuk zijn als ik 1 compound en wat losse boxen kan vinden.
Mag radius van 50km zijn vanaf Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan