Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je 3 cakes in v shape heb, dan heb je een zijde die langer doorgaat?

Avalanche Thunder vind ik persoonlijk wel te vergelijken met de secret salute, die wel is gehad? Qua tempo, qua shots ook wel. Zelf nooit gehad btw, maar de cairo crackling wel, en de secret salute.

Qua snelheid per schot is de avalanche thunder natuurlijk sneller, qua uitwerking en burst is de cairo crackling uiteraard beter met 30mm kaliber.

Ga je dit los schieten? Of is dit een onderdeel van een groter project? 3x Avalanche Thunder oogt meer chaos denk ik vanwege de snelheid, maar die doffe klappen die van de cairo crackling afkomen zijn ongekend. Die gaan je bijblijven. Daar kan de AT niet tegenop.

Exact dit.

Ik heb er helaas geen video van, maar 4x Avalanche Thunder heb ik ooit gedaan, en dat was inderdaad een hoop chaos. De caïro Crackling is wel echt een duidelijk ander kaliber, waarbij 1 boeket genoeg is om de straat op te lichten. Bij de Avalanche wordt dat gecompenseerd door de snelheid.

Stel, je hebt een budget van €500. Welke keuze maak jij?

- bij de ene winkel scoor je de 6 Elements van Rubro en de Black Cobra van Wolff. De bestelling wordt aangevuld met de Willow Mayhem van Magnum, Special #4 van Katan en de Total Event Box van Broekhoff. Overschrijding van het budget: €45
- bij een andere winkel scoor je ook de Willow Mayhem, Total Event Box en de Special #4. De bestelling vul je aan met de Sidewinder van Broekhoff, de Total Star Domination 400’s van Rubro, de Professional Shock Box 216’s van eveneens Rubro (vermoedelijk 20mm, 4x 500gr NEM) en de Strobe Attack van Katan. Vervolgens maak je de bestelling af met 6 Space Flyers en 40 Crackling Mines van Magnum en 40 Thunderking Trickshots van Broekhoff. Overschrijding van het budget: €7

De eerste bestelling bevat uitsluitend echte must haves waarvan 2 uitloopproducten en volgend jaar waarschijnlijk dus niet meer te krijgen. Tweede bestelling bevat duidelijk meer producten voor minder geld, maar het zijn niet allemaal must haves. En de producten (of gelijkwaardige producten) die niet in de eerste bestelling zitten kun je volgend jaar ook gewoon nog weer op je lijstje zetten.

Succes, ben benieuwd naar jullie keuze!

Zo, deze is lastig, omdat het volledig af hangt van hoe jouw ideale avond eruit ziet. De belangrijkste items staan in beide lijstjes voor mij, dus ik zou het af laten hangen van je plannen.

Ga je één keer naar buiten na 00:00 uur, dan zou ik voor optie 1 gaan. Maar als je af en toe naar buiten wil, is optie twee beter...

Beide cakes niet meegemaakt dus kom er niet helemaal uit.
3x Avalanche thunder of 3x Cairo Crackling? In v-shape.
De 3x CC kost € 24 meer dus zou eventueel ook nog 4x de Avalanche kunnen doen.
Iemand ervaring met beide cakes?

Absoluut de Caïro Crackling. Heb met beide ervaring, maar die Caïro Crackling is echt next level. Als je voor chaos en groot geweld gaat zou ik die pakken, al helemaal in drievoud!

Waaier gedeelte van de code red vind ik wel goed en rest is ook wel ok maar niet bijzonder. fire valley is wat gevarieerder bij de i-shapes en de waaier doet het ook wel goed dus ik zou voor fire valley gaan

Helaas zijn mijn 3 dragon boxen niet leverbaar dit jaar. Op zoek naar vervangers. Welke zouden jullie
kiezen? Noi-Z / Mega Willows (Heb al een W-Sape Dominator / W-Triple Layer besteld) / Bella Ciao of wellicht nog een ander idee???

Helaas zijn mijn 3 dragon boxen niet leverbaar dit jaar. Op zoek naar vervangers. Welke zouden jullie
kiezen? Noi-Z / Mega Willows (Heb al een W-Sape Dominator / W-Triple Layer besteld) / Bella Ciao of wellicht nog een ander idee???

Mad Max Pangu, Katan Special #1, Skyward van Wolff, 3905 uit de Specials lijn van Orthen (inmiddels ook op genoeg adressen verkrijgbaar)

Mega Willows, mooi bakkie voor, na of tijdens de W triple Layer

Weet je ook waarom de dragon boxenniet leverbaar zijn? Welke Evo boxen nog meer niet?

dragonmaster is ook een mooie.

En inderdaad Mega willows is ook echt goed.

Ik heb hier vier bestellingen van tussen de 110 en 125 euro.
Welke zouden jullie kiezen en waarom? Ik neig zelf naar de tweede, omdat daar de meest unieke producten tussenzitten.

- Jackhammer (Wolff) en Pig (China Red) voor 120 euro
- Captain Red (Red Wire), Event Project Airstroke No.1 (Rubro) en Atomic Blast (Lesli) voor 110 euro.
- Transbomber (Rubro), Pig & Dog (China Red) voor 125 euro.
- Dog, Pig, Rooster, Rat en de Tiger compound (China Red) voor 125 euro.

Poe, een hele lastige, want alle opties zijn gaaf. Optie 1 zou voor mij sowieso afvallen, je hebt dan maar 2 stookmomenten. Persoonlijk zou ik voor optie 3 of 4 gaan. Optie 3 vanwege de transbomber en 2 mooie cakes. Optie 4 zijn enkel mooie producten en meerder stookmomenten, ook wat waard.

Ik kan me wel bij de 2 heren hierboven voegen al mag ik het zeggen.
Optie 2 of 4.
Persoonlijk zou ik optie 4 kiezen. Je hebt inderdaad 5 dingen om af te steken en niet de flauwste.
Het lijken me mooie dingen van CH red, helaas is mij freakbestelling van hun actie (inmiddels bijna twee jaar geleden)vorig jaar door de vuurwerkhandelaar gecanceld.

Ik zit te denken om de top secret box van het vuurwerk depot in de Cruquius te nemen, je weet niet wat je krijgt, maar voor 150 euro krijg je 300. Iemand ervaring mee? Het is toch wel een gokje aangezien mijn budget maar 200 euro is....vroegahh was alles beter....

Ik heb hier vier bestellingen van tussen de 110 en 125 euro.
Welke zouden jullie kiezen en waarom? Ik neig zelf naar de tweede, omdat daar de meest unieke producten tussenzitten.

- Jackhammer (Wolff) en Pig (China Red) voor 120 euro
- Captain Red (Red Wire), Event Project Airstroke No.1 (Rubro) en Atomic Blast (Lesli) voor 110 euro.
- Transbomber (Rubro), Pig & Dog (China Red) voor 125 euro.
- Dog, Pig, Rooster, Rat en de Tiger compound (China Red) voor 125 euro.
Dat ligt ook aan wat je al in collectie hebt Daniel en wat je zelf wil.
Persoonlijk zou ik niet gaan voor optie 1 want heb de JH al het eerste jaar gehad. Leuk ding maar ik was niet zwaar onder de indruk. Kan aan mij liggen. Ook niet voor optie 2 want ik probeer Lesli zoveel mogelijk uit mijn collectie te houden. :wink: Ook niet voor optie 3 want ik heb al een TB in mijn collectie. Ik zou dus gaan voor optie 4, schijnen goede cakes+kleine compound te zijn, ik heb ze niet eerder gehad en ik kan wel aanvulling van goede cakes in m'n collectie gebruiken.

Iemand nog dé tip voor een leuke all at once salutecake als afluister voor onze show?
Wilden eigenlijk die van Valk maar die is uitverkocht. Uit het indextopic worden we niet veel wijzer gezien veel niet meer te krijgen is of eigenlijk niet kan overtuigen.

hexaniet/white thunder (niet helemaal all at once maar schiet wel 25 schoten in 3-4 seconden leeg) en delicious thunder final edition als je die nog kan vinden

Iemand nog dé tip voor een leuke all at once salutecake als afluister voor onze show?
Wilden eigenlijk die van Valk maar die is uitverkocht. Uit het indextopic worden we niet veel wijzer gezien veel niet meer te krijgen is of eigenlijk niet kan overtuigen.

Terremoto 1 sec, maar dat mag niet haha. Heb zelf een karton hexaniet (nu in de verkoop als Cruel Cannon) voor dit jaar. Ook geknald in 2019. Knalt dikke prima voor een afsluiter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan