Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik dan in ieder geval voor de avalanche thunder ga. Daarnaast is wat fluit voor de afwisseling geen slecht idee. Nog aanraders op dat gebied? die te krijgen zijn in het midden van het land. Zie bij Koningsdal bijvoorbeeld de scream machine, de omlabeling van de oude return of the phoenix, deze was vroeger wel echt geniaal.

En is die cairo crackling in het midden van Nl ergens te krijgen? die ziet er ook wel goed uit namelijk.

Huisman had ze vanmiddag nog

OKe ik wou de triple x bestellen helaas te laat.
Wie weet nog een mooi compound voor rond de 200.
Alvast bedankt voor de hulp

OKe ik wou de triple x bestellen helaas te laat.
Wie weet nog een mooi compound voor rond de 200.
Alvast bedankt voor de hulp
Ligt er totaal aan wat je zoekt, wil je wat sierlijks, kwaliteit en wat anders, kijk dan eens naar de Hamlet van Evolution, https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?54468-Hamlet&p=1279333&viewfull=1#post1279333 te vinden voor 180 euro, of minder

Of als je een "dubbele compound" zoekt voor 200 euro, wordt het lastig deze tijd van het jaar, ik denk dan aan de Transbomber Champions edition https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?54050-Transbomber-Champions-Edition

Mooie prijs hoor voor deze tijd van het jaar!

Welk 'klein' spul raden jullie aan om te kopen?

Ik heb zelf oa dit spul gekocht:

White Caiman
Bardarbunga
Goldfontanen
Cracker Fontanen
Hollenfeuer
Cuckoo Cuckoo
Geysir Kaliber C
Komodo Dragon
Springteufel
Zena 3 stepper
Orc
Phantom

Mooie prijs hoor voor deze tijd van het jaar!

Welk 'klein' spul raden jullie aan om te kopen?

Ik ben zelf echt fan van crackling mines, die zijn dit jaar redelijk goed te verkrijgen. Vroeger had je zowat alleen de Crackling Bullets van Vulcan/Schuurmans, maar nu hebben ook Lesli, Broekhoff, Wolff en China Red leuke crackling mines. Verder vind ik dingen zoals de Space Flyer ook wel geinig. Ook kijk ik gewoon een beetje wat voor een leuke prijs te krijgen is.

Allen,

Wil dit jaar twee (voor mijn doen) wat grotere bakken. Zat te denken aan de EVO Bomber en de Royal celebration van Geisha. De transbomber lijkt me ook wel gaaf maar lijkt me iets eentoniger dan de evo, klopt dat?

Andere voorstellen zijn welkom overigens. Denk aan max 225,- Ik wil een wat langer durende bak met wat variatie en één die erover klapt.

Ik ga nog met mijn broer en neefje naar Duitsland voor wat kleiner spul. Vooral tof om mijn neefje mee te nemen op zo’n trip.

Dank alvast!

Allen,

Wil dit jaar twee (voor mijn doen) wat grotere bakken. Zat te denken aan de EVO Bomber en de Royal celebration van Geisha. De transbomber lijkt me ook wel gaaf maar lijkt me iets eentoniger dan de evo, klopt dat?

Andere voorstellen zijn welkom overigens. Denk aan max 225,- Ik wil een wat langer durende bak met wat variatie en één die erover klapt.

Ik ga nog met mijn broer en neefje naar Duitsland voor wat kleiner spul. Vooral tof om mijn neefje mee te nemen op zo’n trip.

Dank alvast!

Evo Bomber zit meer kleur in vergeleken met Transbomber maar is alle 4 de cakes een herhaling van dezelfde combi's. Qua opbouw is de Transbomber weer beter.

Als je echt een compound zoekt die over de andere heen kan klappen zou ik de Zena Power Crackling of Snapte box eens checken. Pompen beide in ongeveer 30 seconden leeg. Als je budget iets kan oprekken zou ik de rambak combineren met de Willow Mayhem of Total Event Box, beide dik presterende 30mm sierlijke compounds.

Allen,

Dank alvast!

Je zou ook voor de Zena multi FX box kunnen gaan. Dan heb je een mooie mix van effecten en deze is nog betaalbaar. Deze box werd geschoten op de demo van Huisman Huissen en was prima.

Ik ben op zoek naar een cakes voor een goede finale.

Iemand tips?

Ligt er een beetje aan wat je met finale bedoeld… echt een afsluiter van een show en dan all at once of wil je de avond afsluiten met een mooi project?

Ik zelf doe altijd een project met fluit en crackling, maar dan ongeveer met > 15 cakes tegelijk. Gegarandeerd goeie afsluiter.
Hier een voorbeeld en er staat meer op mijn kanaal:

allen

Het grootste deel van het vuurwerk voor oud en nieuw heb ik al of heb ik al besteld. Ik ben alleen nog op zoek naar iemand die mij kan helpen met een bestellijst te maken van de producten van https://www.salonroger-fireworks.be/ (andere sites ook welkom) ik zit in de regio Limburg zuid.
ik ben opzoek naar siervuurwerk en mijn budget is rond de 1200 euro.

Laatst bewerkt:
allen

Het grootste deel van het vuurwerk voor oud en nieuw heb ik al of heb ik al besteld. Ik ben alleen nog op zoek naar iemand die mij kan helpen met een bestellijst te maken van de producten van https://www.salonroger-fireworks.be/ (andere sites ook welkom) ik zit in de regio Limburg zuid.
ik ben opzoek naar siervuurwerk en mijn budget is rond de 1200 euro.
The lockdown
Venom
Adraline
The rebel
Extreme tsunami
Golden tears
Sunsong 8 cakes

1141 totaal

Zoiets?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back