Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog een goeie suggestie voor een compound tussen de 100-150 euro? (edit: mag er ook een beetje boven/onder zitten) Graag of kleurrijk of een lekkere rambak.

Krijg keuzenstress elke site waar ik kijk heeft wel een paar cakes in de aanbieding voor die prijs. :P

Iemand nog een goeie suggestie voor een compound tussen de 100-150 euro? (edit: mag er ook een beetje boven/onder zitten) Graag of kleurrijk of een lekkere rambak.

Krijg keuzenstress elke site waar ik kijk heeft wel een paar cakes in de aanbieding voor die prijs. :P

Ik ga er 5 noemen, welke voor dat budget wel te koop zijn.

- Break Out - Wolff
- Full Assault - Wolff
- Spinners 2 colorz - Vuurwerktotaal
- Evobomber - Evolution
- Transbomber - Rubro

En als laatste suggestie, als je echt wilt rammen, overweeg dan eens een 2 Katan Specials achter elkaar te schieten.

Evobomber gaat 't worden, even zoeken/wachten tot ik hem in het zuiden voor 100 kan vinden en dan gaat ie in het mandje.

Super bedankt! Ziet er dik uit. :handsup:

Ik zit ook nog even te dubben, en nu zeker met blackfriday op komst, op nog een allerlaatste mooie grote bak uit de rubro/mania stal te scoren van rond de €200.

Ik heb iig al de flash ot gods, transbomber, espada palms, katan special#2, event shock block en metallion blitz als grote kleuren bakken.

Ik zit te dubben tussen de escape from hell en de event gates of detonation.

Ik vind ze allebei erg vet.

Welke zou jij nemen en waarom?

Ik zou voor de Escape From Hell gaan. Geweldige opbouw en een hele mooie box. Veel kleur en variatie. Ik heb hem zelf
ook dit jaar:blink:

Ok andere vraag.

Event gates of detonation of de mei tai tailgate?
Ik neig nu naar de mei tai. Beiden betekend tot oud en nieuw op de bank slapen :)

Mai Tai zou ik zelf voor gaan dan. Heb de gates ook gehad echter miste ik een beetje de Wow factor. Dit jaar ook de Mai Tai in de collectie

Hahaha ja psies... nah... doen we maar niet :)

Met de egod lijkt het wel of de bursts groter lijken en ik vind de salvo's supergeil klinken. Nadeel vind ik dat er relatief veel blink in zit waar ik niet veel mee heb.

De mttg vind ik wat sierlijker en beter uitgedacht. Mooie kleuren en (aparte) variaties.

Beide hebben ze niet een echte dikke finale wat weer jammer is.

Ik heb al andere dikke stampers dus ik neig meer naar de mei tai tailgate...

Paar uurtjes later:
Zojuist de mei tai besteld voor 199 euro :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Komt ie he.
Salute inferno 85 (is de secret temptation altijd meepakken:handsup:)
Special one 70
Ruthless 80
Angry red hornet 75
Geisterblitz 110
Final colors 55
Kraftbombette 25(om precies op 500 uit te komen)

Met deze lijst heb je van alles wat.

Komt ie he.
Salute inferno 85 (is de secret temptation altijd meepakken:handsup:)
Special one 70
Ruthless 80
Angry red hornet 75
Geisterblitz 110
Final colors 55
Kraftbombette 25(om precies op 500 uit te komen)

Met deze lijst heb je van alles wat.

Geisterblitz heb ik al besteld :devil:, heb je nog een mooi vervangend product? Hoeft niet exact op 500 uit te komen hoor, om en nabij is ook prima als je dan nog extra mooie cakes kunt scoren.
Verder leuk lijstje!

Iemand hulp nodig bij het afsteken? Die vraag wordt nooit gesteld, dat is toch vreemd? Wilt niemand dan iemand helpen met het afsteken van vuurwerk? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan