Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook ik zit nog even in twijfel wat betreft de grote compounds. De Transbomber C.E. stond heel dikgedrukt op de lijst, maar met die prijzen van €200+ brengt me dit toch wel aan het twijfelen... Wellicht kijken naar de Magnum PI, of toch de Sky High of...

Iemand tips?!

Zowel TB CE, als de Magnum PI zijn super goed. Dat is net een kwestie van smaak. Sky High stond bij de buren in de straat in 2019. Ging mooi lang door hoor. Denk wel dat de TBCE en de PI wat meer geweld geven.

Shots of Anarchy en de Pyro Rockstar van VWTotaal zijn natuurlijk ook soortgelijke toppertjes. Maar ik ga er vanuit dat je deze al wel kent.

Laatste optie is om zelf 2 of 3 compoundjes van 100 / 144shots te combineren en zo een gaaf showtje te maken. Combinaties met Katan Specials of Cafferata WTF boxen, de bekende andere boxjes zoals Transbomber, Evobomber, Bushwackers, Full Assault etc... De mogelijkheden zijn eindeloos

Zowel TB CE, als de Magnum PI zijn super goed. Dat is net een kwestie van smaak. Sky High stond bij de buren in de straat in 2019. Ging mooi lang door hoor. Denk wel dat de TBCE en de PI wat meer geweld geven.

Shots of Anarchy en de Pyro Rockstar van VWTotaal zijn natuurlijk ook soortgelijke toppertjes. Maar ik ga er vanuit dat je deze al wel kent.

Laatste optie is om zelf 2 of 3 compoundjes van 100 / 144shots te combineren en zo een gaaf showtje te maken. Combinaties met Katan Specials of Cafferata WTF boxen, de bekende andere boxjes zoals Transbomber, Evobomber, Bushwackers, Full Assault etc... De mogelijkheden zijn eindeloos

Thanks, Pim. De Shots of Anarchy en Pyro Rockstar zijn inderdaad bekend, maar kan deze zo 1-2-3 niet in de buurt verkrijgen tegen prijzen waarvan ik ze interessant vind.

Om zelf wat compounds achter elkaar te zetten is een optie, maar ik wilde toch graag nog eens zo'n mega compound. Dus dat is dan niet echt een optie.

Ik heb even gezocht en ik kom uit met Man met de hamer. Alleen hebben de cakes een andere schietvolgorde.

of de weltmeister

En als je dat niets vind heb ik ook nog de Rottweiler in de aanbieding, Mij lijken het allemaal de zelfde box.

Heren ik heb ook even jullie hulp nodig. Zojuist te horen gekregen dat de Magnum PI uit een doorgeschoven bestelling van 2021 niet geleverd kan worden.

Zou de TBCE een waardige vervanger zijn of zijn er betere alternatieven? Hoor het graag van jullie

Minder kleur maar beukt ook lekker door. Persoonlijk vind ik twee van het kleine broertje tegelijk leuker dan 1 tbce

Heren ik heb ook even jullie hulp nodig. Zojuist te horen gekregen dat de Magnum PI uit een doorgeschoven bestelling van 2021 niet geleverd kan worden.

Zou de TBCE een waardige vervanger zijn of zijn er betere alternatieven? Hoor het graag van jullie

Ik vind de Transbomber CE zeker vergelijkbaar met de Magnum PI, alhoewel ik bij de Magnum PI alleen op videobeelden afga. De Transbomber CE al weleens in het echt gezien. Genieten gegarandeerd.

Als ik de video's vergelijk dan heeft event cake 3 wat meer spreiding (en dus wss betere burst) en de waaier salvos zijn ook mooi, maar de boeketten lijken wel wat minder gevuld en het tempo is mij iets te sloom. Blitzgewitter heeft wat meer schoten, een hoger tempo en het lijkt ook wat meer gevulde boeketten te hebben, dus ik zou voor blitzgewitter gaan

Stel, je hebt een budget van €500. Welke keuze maak jij?

- bij de ene winkel scoor je de 6 Elements van Rubro en de Black Cobra van Wolff. De bestelling wordt aangevuld met de Willow Mayhem van Magnum, Special #4 van Katan en de Total Event Box van Broekhoff. Overschrijding van het budget: €45
- bij een andere winkel scoor je ook de Willow Mayhem, Total Event Box en de Special #4. De bestelling vul je aan met de Sidewinder van Broekhoff, de Total Star Domination 400’s van Rubro, de Professional Shock Box 216’s van eveneens Rubro (vermoedelijk 20mm, 4x 500gr NEM) en de Strobe Attack van Katan. Vervolgens maak je de bestelling af met 6 Space Flyers en 40 Crackling Mines van Magnum en 40 Thunderking Trickshots van Broekhoff. Overschrijding van het budget: €7

De eerste bestelling bevat uitsluitend echte must haves waarvan 2 uitloopproducten en volgend jaar waarschijnlijk dus niet meer te krijgen. Tweede bestelling bevat duidelijk meer producten voor minder geld, maar het zijn niet allemaal must haves. En de producten (of gelijkwaardige producten) die niet in de eerste bestelling zitten kun je volgend jaar ook gewoon nog weer op je lijstje zetten.

Succes, ben benieuwd naar jullie keuze!

Stel, je hebt een budget van €500. Welke keuze maak jij?

- bij de ene winkel scoor je de 6 Elements van Rubro en de Black Cobra van Wolff. De bestelling wordt aangevuld met de Willow Mayhem van Magnum, Special #4 van Katan en de Total Event Box van Broekhoff. Overschrijding van het budget: €45
- bij een andere winkel scoor je ook de Willow Mayhem, Total Event Box en de Special #4. De bestelling vul je aan met de Sidewinder van Broekhoff, de Total Star Domination 400’s van Rubro, de Professional Shock Box 216’s van eveneens Rubro (vermoedelijk 20mm, 4x 500gr NEM) en de Strobe Attack van Katan. Vervolgens maak je de bestelling af met 6 Space Flyers en 40 Crackling Mines van Magnum en 40 Thunderking Trickshots van Broekhoff. Overschrijding van het budget: €7

De eerste bestelling bevat uitsluitend echte must haves waarvan 2 uitloopproducten en volgend jaar waarschijnlijk dus niet meer te krijgen. Tweede bestelling bevat duidelijk meer producten voor minder geld, maar het zijn niet allemaal must haves. En de producten (of gelijkwaardige producten) die niet in de eerste bestelling zitten kun je volgend jaar ook gewoon nog weer op je lijstje zetten.

Succes, ben benieuwd naar jullie keuze!

Optie 1 heb ik het meerendeel van in bestelling en dit zou ook mijn keuze zijn. Hangt er ook vanaf hoe je oud en nieuw viert. Ik heb jonge kinderen dus ik sta toch geen uren in de vooravond buiten te stoken, dan heb ik liever wat meer kwaliteit dan kwantiteit. Als jij wel de heleavond buiten hangt is optie 2 beter.

Eens met uxenve. Ik merk ook houd ouder de kids worden hoe meer budget ook naar het spul voor hun gaat, en moet zeggen geniet daar minstens zo veel van. Beide erg mooie lijsten, waarvan optie 1 wat meer kwaliteit heeft. Maar optie 2 heeft ook kwaliteit maar ook net wat meer afsteek momenten.

Ik denk dat jij voor de optie '€250 extra budget' moet kiezen zodat je beide opties kan gaan aanschaffen haha. Ging het maar zo makkelijk.:D

Ik denk wel dat keuze is je de dikste avond gaat geven, paar dikke rammers waar je oprecht de tijd voor neemt en van geniet heeft dan toch de voorkeur voor mij.

Beide cakes niet meegemaakt dus kom er niet helemaal uit.
3x Avalanche thunder of 3x Cairo Crackling? In v-shape.
De 3x CC kost € 24 meer dus zou eventueel ook nog 4x de Avalanche kunnen doen.
Iemand ervaring met beide cakes?

Beide cakes niet meegemaakt dus kom er niet helemaal uit.
3x Avalanche thunder of 3x Cairo Crackling? In v-shape.
De 3x CC kost € 24 meer dus zou eventueel ook nog 4x de Avalanche kunnen doen.
Iemand ervaring met beide cakes?

Als je 3 cakes in v shape heb, dan heb je een zijde die langer doorgaat?

Avalanche Thunder vind ik persoonlijk wel te vergelijken met de secret salute, die wel is gehad? Qua tempo, qua shots ook wel. Zelf nooit gehad btw, maar de cairo crackling wel, en de secret salute.

Qua snelheid per schot is de avalanche thunder natuurlijk sneller, qua uitwerking en burst is de cairo crackling uiteraard beter met 30mm kaliber.

Ga je dit los schieten? Of is dit een onderdeel van een groter project? 3x Avalanche Thunder oogt meer chaos denk ik vanwege de snelheid, maar die doffe klappen die van de cairo crackling afkomen zijn ongekend. Die gaan je bijblijven. Daar kan de AT niet tegenop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan