Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals eerder gezegd was het in Friesland niet best… alles is blijven staan. Nu ben ik erg benieuwd hoe hinderlijk 1mm regen is voor vuurwerk..? Want ik heb misschien een plan B haha

De beste wensen iedereen.Hier was het wel een tegenvaller door de wind. Zodra het boven de huizen uitkwam verwaaide de effecten.
De Insane en Fiori bijv. kwamen totaal niet uit de verf. Windkracht 5/6 was het.

Laatst bewerkt:
Heel diverse weertypes lees ik...bij ons in Limburg was het in de vooravond hard aant waaien en gelukkig later iets afgenomen...al met al ging het wel prima al waren de effecten soms toch verpest door de wind....verder zeer tevreden.

Ik vind het vooral jammer dat door de wind de tails totaal verdwenen. Zoals in beast mode en v master, geen tail gezien

Hier in Zwolle was het net te doen. Zodra het boven de huizen kwam, verwaaide het snel. Volgend jaar graag iets minder wind. De temperatuur mag volgend jaar wel hetzelfde zijn als afgelopen nacht.

Hier in het hoge noorden ( Delfzijl ) echt een prima avond gehad, de wind was absoluut niet zo krachtig als ze voorspeld hadden.

Goed kunnen stoken hier, maar helaas wel vanaf 23 tot 3.30 af en toe in de regen gestaan. Mocht uiteindelijk de pret niet drukken :biertje:

Zoetermeer was redelijk goed te doen, iets teveel wind, maar goed kunnen stoken iig en waren om 03.10 klaar geloof ik

Hier prima kunnen stoken, maar om 01:00 werd het te onstuimig. Dus heb twee boxen over die me te sierlijk zijn om weg te rammen.

Something Different en Blue Night Fire staan er nog, plus enkele AV Thunders en wat klein spul. Als dat verbod er komt heb ik mooi een kleine voorraad, zonder gekke strafbare zaken.

Heerlijke avond gehad, wel jammer dat de wind juist toenam in de loop van de avond/nacht, vanuit sommige straten die als tochtgat fungeerde waaide de effecten letterlijk 10 meter uit de richting. Vanaf 16;30 uur tot 2;30 uur op 5 spetters na droog geweest en een ongelofelijke berg vuurwerk overal te zien!

Hier echt kneiter dikke oud en nieuw gehad, ging perfect, geen enkel klagen! Zo een 80 dikke blokken weg kunnen jakkeren!

In Apeldoorn was het ook top. Droog en de wind viel mee. Officieel was er een vuurwerkverbod maar ik heb echt nog nooit zo veel vuurwerk gezien in de regio, heerlijk!

Enschede was het ook droog! We hebben regen gehad tot zo'n uurtje of 13.00 uur en daarna de hele tijd droog, de wind viel ook nog mee

Ik had het idee dat het in Breda t.o.v. de vooravond harder begon te waaien.
Het kon nog maar was randje af en toe wat mij betreft.

Droog zonder regen. Dat dan weer wel.

Ik had het idee dat het in Breda t.o.v. de vooravond harder begon te waaien.
Het kon nog maar was randje af en toe wat mij betreft.

Droog zonder regen. Dat dan weer wel.

Klopt inderdaad ja, viel mij ook op dat hoe verder de avond vorderde hoe steviger het begon te waaien, ook af en toe echt wel irritante vlagen ertussen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan