Golfjediesel
VWC lid
Vanaf 16.00 droog met een paar spetters tussendoor. Wind was aanwezig tussen de weilanden maar jongens wat was het toch mooi stookweer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Na een ontzettende domper gisteren waarbij door keiharde wind alles is blijven staan, is hier vandaag met topweer (droog en windkracht 3) alsnog alles de lucht in gegaan! Een dagje wachten was echt een topidee. Lekker met de buurt gekeken en alles kwam prachtig uit de verf! Heel erg blij mee na zulk baggerweer gisteren![]()
Ik snap je sentiment wel maar besef ook dat het voor de helft van de mensen gewoon hartstikke kut was en veel ook hun boxen gewoon binnengehouden hebben.Ik kijk NOOIT meer naar deze weer topics
Het weer was op en top prima om middernacht als de dikke bakken de lucht ingingen
Bizar...ik schrijf dit bericht op pagina 124. Ondanks de storende wind toch wel een prima jaarwisseling gehad die, op af en toe wat lichte regen na, best ok verlopen is. Die wind haalde de sfeer er echt wel een beetje uit. Degene die filmde kon de effecten nauwelijks in beeld houden omdat ze simpelweg in no time uit beeld dreven. Verder knalde het spulletje allemaal wat lager dan wenselijk, maar gelukkig geen gevaarlijke situaties gehad. De temperatuur compenseerde wel voor de wind. Wat heerlijk om met louter een truitje aan bij 15C te mogen stoken
.
Laten we hopen dat deze mooie traditie volgend jaar nogmaals doorgang kan vinden. Maar dan het liefst met rustig hogedrukweer. Alles beter dan die gruwelijke warme sector woei...
Kan iemand me even zeggen wat het voor weer wordt 31-12 ?
Ik heb er al zin an