Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaf uur of 17 droog en wind was ok.
Net om 0.00 wat miezerregen en harde rukwind maar binnen 5 minuten ook weer weg en prima weer.

Al met al prima editie

Er is echt enorm veel vuurwerk afgestoken.

Helaas speelde de wind niet echt mee. Ik zag meerdere mensen nog de dikste boxen in de auto's laden naderhand. Achja. Hebben ze een goed begin volgend jaar.

Beste wensen allemaal
Zag het best somber in, maar genoten.. ja een windje maar geloof nooit dat het meer dan 4/5 is geweest.
Woon in Monster (westland, zuid holland), hopelijk viel het bij jullie ook mee.

Ps.. sinds een half uurtje waait het wel echt hard

Oud en nieuw gevierd buiten de stad in een dorp vlak naast de weilanden
Daar stond echt een stevige wind en moest je je kleinere cakes wel vastzetten. Maar ook de effecten van de grotere cakes/kalibers verwaaiden helemaal

Perfect weer gehad. Om 00:00 was het nagenoeg windstil en droog. Van 21:00 tot 01:30 kunnen stoken zonder problemen!

Het weer was verschrikkelijk, maar het kon de pret niet drukken! Heerlijk om lekker te stoken. Na het stoken (net voor 2en) begon het nog harder te waaien hier, windkracht 7 windstoten 9... blij dat we dat tenminste niet hadden.

Geweldig weer liepen zelfs zonder jas buiten en nee overdrijf niet en bijna geen wind gehad. Was erg top maar om 03:30 begon het wel hard te waaien opeens in Dordrecht.

Al met al niks te klagen gehad was een zeer mooie jaarwisseling zonder hinder van wind. Ze kunnen het weer niet eens van een dag eerder voorspellen bij de weerstations.

Maar aan alle meteorologen hartstikke bedankt voor alle updates en bedankt voor jullie tijd jullie hebben jullie best zeker gedaan en heb daar veel waardering voor. nogmaals hartstikke bedankt.

Hier toch redelijk wat wind. Niet echt een probleem geweest, want heb alles kunnen opstoken. Op zich een top oud en nieuw, dus wat dat betreft niks te klagen.

Maar merkte wel dat de wind niet bepaald gunstig was voor de effecten. Was soms ook lastig filmen want het ging bij sommige cakes echt alle kanten op. De special 4 werd daardoor echt special en spectaculair haha…

Nadeel was wel dat mijn grote prof cakes een beetje tegen vielen… alsnog dik, maar de wow factor ontbrak een beetje doordat de effecten heel snel weg waaiden… Het f2 spul hield nog redelijk staande op sommige effecten na dan.

Maar al met al had alles veel erger gekund en was het eigenlijk gewoon ouderwets geniete geblazen.

Beste wensen iedereen :handsup:

Hier in het Westland ook prima kunnen stoken, nadat de regen voorbij was. In de avond was de wind af en toe vrij stevig, maar het was niet zo dat effecten compleet verwaaiden. Het was uiteraard wel een beetje oppassen, vooral met hoge fonteinen, zoals bugano's.

En alsof de weergoden wisten dat ik mijn laatste showtje ging schieten, zwakte de wind na middernacht plotseling af. Het had bijna iets magisch.

Wind was voor mij iets te much! Al met al wel genoten . Maar vorig jaar was echt beter windkracht 3 ! Hier was een hele lichte windkracht 5

Ondanks alle horror die zou moeten komen, viel het hier mee.
Door alle woningen was de lage wind prima te soen. Eenmaal bovem de woningen waaide het tot pakweg 1:00 wel door, maar niet onredelijk hard.
Pas na 1:00 trok de wind echt aan.

Dik tevreden dus, en een hoop stress om niets haha

Wat een kut wind en een kut oud en nieuw. Ben er naar 4 boxen en 1 cake mee gekapt. Had een scream die waaide over de straat waardoor ik plat in de struiken lag hopend om niet geraakt te worden. En van de boxen kwamen sommige schoten net op een 4/5 meter hoogte waar en daarna wegwaaide.

Toen dat met box nummer 4 gebeurden was ik er klaar mee.

In Zeist ging het prima met stoken. Het was droog, de wind had wel wat minder mogen zijn. Zonder jas en een lekker temperatuurtje heb ik anderhalf uur genoten van mijn collectie. Kortom topavond gehad.
Wie had dat op voorhand gedacht:wink:

Uiteindelijk viel het allemaal wel mee. Temperatuur was goed en het was droog. Pijlen en cakes gingen prima de lucht in en de effecten bleven goed hangen (goud effecten hadden er iets meer last van). je moest het soms alleen iets verder zetten zodat het niet 10 meter verderop knalt. Dus ook met windkracht 4/5 hoeven we ons niet meer druk te maken :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan