Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De lading pijlen ook allemaal afgestoken, die leken weinig last te hebben van de wind, en gingen allemaal nagenoeg recht omhoog.
Maar liefst 125 pagina's dit topic, een dik record maar ik hoop dat het komend countdown seizoen het tog wat rustiger is in dit topic, wat een stress[/QUOTE
ben ik niet van verbaast. 2 jaar een verbod gehad mogen we weer zit het weer tegen.
Niks anders dan logies ik wat dat betreft ook wel in de stress gezeten in het geniep.
Maar liefst 125 pagina's dit topic, een dik record maar ik hoop dat het komend countdown seizoen het tog wat rustiger is in dit topic, wat een stress[/QUOTE
ben ik niet van verbaast. 2 jaar een verbod gehad mogen we weer zit het weer tegen.
Niks anders dan logies ik wat dat betreft ook wel in de stress gezeten in het geniep.
De dagen vooraf met die enorm slechte weersvoorspellingen bekroop mij ook de gedachte van wat is de kans dat precies op 31 december rond de jaarwisseling moet plaats vinden. Waarom? Krijgen die groenlinkse mensen toch hun zin? Tegelijk dacht ik ook dat veel weersvoorspellingen van gisteren nog niet eens correct zijn dus bleef hopen op een beetje beter weer.
Al met al viel het bij mij in Zuid-Holland erg mee en was het een top avond. Het is zo dat de gouden effecten een beetje verwaaide maar ergens vind ik dichte mist veel erger…
Hopelijk volgend jaar minder weerstress en misschien een keertje een klein laagje sneeuw…?