Hmpffliever een van deze 2, dan al die andere amateur weermannen (no offense)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hmpffliever een van deze 2, dan al die andere amateur weermannen (no offense)
Volgens mij moeten wij gewoon accepteren dat het k.t weer gaat worden :(
Hmpff![]()
Gedachte kracht gebruiken! Denken wel sereuis dat het goed weer word dit werkt. Vele wetenschappers bevestigen kracht van gedachte dus mensen het word goed stook weer. Fijne avond.
EC12 hieronder; iets minder uitgesproken rug, actiever polair front in de buurt en NL tijdens de avond/nacht bij de meeste berekening in de warme sector (incl oper). Dat zou bijzonder hoge temperaturen opleveren (10-15C, ook 's nachts) en veel wind (ZZW 4-7 Bft). De leden met iets meer hogedrukopbouw en zuidelijkere positie van het polaire front vertalen zich direct in lagere windsnelheden. Clustertje van hooguit 30%. Verder grote neerslagkans, timing van fronten nog niet duidelijk.
Bekijk bijlage 69879
Het word er echt niet beter op helaas. Nu zie ik een volle bak wind staan 5-7 bf en een bak met regen. Zowel buienrader als weeronline zijn ook ongekend verslechterd. Met nog 6 dagen op de teller word het steeds zekerder dat het bar slecht word.
Geeft hier in duiven nu aan 12.4 mm regen met windkracht 5 kerel kan wel janken als dat zo is heeft het niet eens zin om mijn partytent op te zetten
Blijft nog heel veel onzeker dus. GFS en ECMWF blijven ook wisselen, alhoewel zeker GFS nog wel overwegend positief is naar mijn mening! Blijft afwachten denk ik zoo…
Windkracht 4-7 is wel erg extreem trouwens, geldt dat voor heel het land? Zie dat verder nergens terug komen, alles zit tussen de 3-5? Maargoed, jij bent de meteoroloog natuurlijk!![]()
Gewoon negeren en lekker door gaan. Deze "amateurs" gebruiken dezelfde data![]()