Code Red

Ik twijfel om deze per 5 als finale te schieten of de angry red hornet, wat zeggen jullie? Wat zou de effect diameter zijn van deze box?

Ik twijfel om deze per 5 als finale te schieten of de angry red hornet, wat zeggen jullie? Wat zou de effect diameter zijn van deze box?

Ik denk dat je het ghost effect dan een beetje verpest, maar je krijgt er wel een mooie roodgevulde lucht voor terug. :rolleyes: Het zou niet mijn keuze zijn.

Code Red moet je van genieten, dat doe je niet met 5 tegelijk. Voor rammen zou je Zena Snapte kunnen overwegen, momenteel 59eur, 5 stuks heb je denk ook niet nodig.

Wissel m dan af met transbombers :) Electrisch schieten, per cake, zodat alle tempowisselingen tegelijkertijd gaan :D Eindigen met een lucht vol rood of goud om en om!

De cakes hebben niet helemaal het zelfde tempo... maar wel een goed idee!

Dit product leent zich prima om als finale te schieten dus het klinkt super dik wat je van plan bent! Zo te zien komen de boeketten wat lager dus het lijkt breder uit te vallen. Ik denk dat 20 meter er tussen meer dan genoeg is, misschien zelfs iets minder want het lijk me dikker als het elkaar overlapt in de lucht.

Filmen ga ik het zeker! En dan 20m ertussen dan nog 4x de Katan Special 4 precies tussen de Code Reds in? Komen de zelfde kleuren in terug gedeeltelijk en ook de crackling. Tijdsduur is ongeveer het zelfde.

Voor de oplettende kijkers was hij begin dit jaar heeel goedkoop te vinden bij orthen! Daarna hebben ze de prijs ook goed verhoogd haha!

Blijft echt een prachtige bak hoor, wij schieten hem dit jaar per 3 in w-shape, zeer benieuwd naar.

Ik had afgelopen jaarwisseling ook een box Code Red aangeschaft. Zeker geen spijt van gehad! Boeketgrootte viel mij niets tegen hoor. Het toffe van deze box vind ik dat er echt een rode draad doorheen loopt (pun intended). Constant zie je rode blink effecten, maar die worden afwisselend gecombineerde met andere toffe effecten. Daardoor blijft het toch goed divers, maar blijft het in thema. Naar het einde toe dreunt deze bak echt flink door met een dikke finale.

Ik had afgelopen jaarwisseling ook een box Code Red aangeschaft. Zeker geen spijt van gehad! Boeketgrootte viel mij niets tegen hoor. Het toffe van deze box vind ik dat er echt een rode draad doorheen loopt (pun intended). Constant zie je rode blink effecten, maar die worden afwisselend gecombineerde met andere toffe effecten. Daardoor blijft het toch goed divers, maar blijft het in thema. Naar het einde toe dreunt deze bak echt flink door met een dikke finale.

Blijft ook op deze film gewoon een echte topper. Goede effectgrootte, heerlijk tempo en heel vet die rode kleur die overal terugkomt!

Lekker einde op die video. Op veel andere video's vind ik het einde een beetje tegenvallen, daar eindigt hij wat in mineur. Wellicht niet helemaal lekker doorgelont. Ik heb hem dit jaar voor het eerst dus we gaan het meemaken.

Back
Bovenaan