Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook al stormt het windkracht 11. Stoken gaan we. We hebben weer een heel nieuw jaar voor de boeg om alles opnieuw te kopen en hopen we maar weer op beter weer.(Vorigjaar gewoon heerlijk genoten van het vuurwerk) Maar tot nu toe is het nog erg onduidelijk. Er zullen vast wel wat ruimtes komen tussen 18.00 en 2 uur om ff gas te geven.
Nou mij niet gezien. Weet je wel hoe windkracht 11 ervaren wordt?

Ja er zijn voldoende opties die het qua wind of qua regen of beiden bescheiden houden. Kans op droog en weinig wind schat ik niet hoog in. Maar opties zat.

Nieuwste gfs ensemble is toch wat verbeterd voor zuidwest iig.. er zijn weinig members die met zo'n sterk uitdiepend laag komen.

Je ziet bv dat 31 dec om 13 uur in de 00 run de luchtdruk gemiddeld 1017.1hpa is en in de 06 run het zelfde tijdstip 1020.1hpa.
Mijn inziens toch teken van minder uitdiepen of op afstand blijven van het laag.

Nieuwste gfs ensemble is toch wat verbeterd voor zuidwest iig.. er zijn weinig members die met zo'n sterk uitdiepend laag komen.

Je ziet bv dat 31 dec om 13 uur in de 00 run de luchtdruk gemiddeld 1017.1hpa is en in de 06 run het zelfde tijdstip 1020.1hpa.
Mijn inziens toch teken van minder uitdiepen of op afstand blijven van het laag.

Ik weet niet wat je precies zegt maar het klinkt hoopvol!

We zien het wel toch. Ben het inmiddels wel gewend om weinig tot niks af te steken door het weer! Maak me er niet druk om.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan