Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij is Buienradar juist positief ten opzichte van alle andere apps. Windkracht 3 maar, dus van heel Buienradar klopt niks.
Ja ligt eraan waar je woont denk ik. West Brabant volle windkracht 6/7. Niet alleen buienradar geeft deze windkracht op, maar ook GFS op windy. Die maakt het zelfs nog bonter met een storm aan de west kust en windkracht 5 tot 7 in de rest van het land tijdens onze stookperiode en jaarwisseling. Laten we duimen dat het niet uit komt.

Buienradar geeft hier tot 18:00 een windkracht 2, oplopend tot 6 om 00:00.
Als dat zo gaat zijn is om 00:00 de voorraad op en gaat het eerder de lucht in.
Vast wel een moment waar we kunnen stoken.

Boeien. De overzichten zijn makkelijk terug te vinden. Misschien iets meer moeite maar het weer spookt door vele freak door het hoofd. En wil je al deze reacties niet lezen, sla je het toch gewoon over. ;)
Boeien liggen in het water!! Dingo heeft gewoon een heel goed punt. Al die semi weerkenners die Buienradar en Weeronline zalig verklaren zorgen ervoor dat de wel goed onderbouwde en juiste info van Jorghino, Tatanka en Davidh totaal ondersneeuwen.

Boeien liggen in het water!! Dingo heeft gewoon een heel goed punt. Al die semi weerkenners die Buienradar en Weeronline zalig verklaren zorgen ervoor dat de wel goed onderbouwde en juiste info van Jorghino, Tatanka en Davidh totaal ondersneeuwen.
Boeiend dan. Vind dat punt wel meevallen.

Kan iemand een samenvatting geven van de afgelopen 6 pagina's die nieuw zijn. Is het goed/slecht weer, veel/weinig wind?

Oke ik heb even in mijn categorie 2 glazenbol gekeken en de tijd genomen een voorspelling te doen voor alle optimisten hier op vuurwerkcrew.

Het blijkt perfect weer te worden op 31 december. Ijskoud, heldere lucht, lichte briesje, ijs op de sloten en helemaal geen neerslag. Wat willen we nog meer, misschien een sample van de Coconut bounty?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan