Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Medefreaks,

Effe hé.. het is bijna 28 december “de eerste ophaaldag”, nog 6 dagen dan is het voor vele van ons “de dag der dagen”!

Wij hebben geen stress gehad over een algeheel vuurwerkverbod (met uitzondering van sommige gemeenten plaatselijk), er zijn een aantal demo’s geweest, waar producten goed uit de verf zijn gekomen (ja, ook kooiloos) en deze producten kunnen wij met een gerust gevoel ophalen zaterdag.

Natuurlijk zou een droog en windstil (of minimale wind) oud en nieuw ideaal zijn, echter is er “niets zo veranderlijk als het weer” en kan er van alles gebeuren!
Zo wel de goede of slechte kant op en daar heb je geen invloed op.

Waar ik mij persoonlijk een beetje aan irriteer in dit topic is het over dramatiseren en de focus op de negativiteit.

Dit is de dag waar we zo naar toe leven… en is er genoeg om positief over te zijn!

Laten we de stemming gewoon positief houden, vuurwerk kopen is een risico met het weer.. is het slecht(er) weer.. accepteer het dan en focus je op wat je daar alsnog positief uit kan halen!

:biertje:
Tjah, hoort er toch ook een beetje bij? Ik heb er geen probleem mee hoor, ieder zijn ding zolang het respectvol blijft. Als iemand even wil zeuren, laat gaan.. Ik heb er geen moeite mee. Over 3 dagen sta ik weer op te halen! Let’s goooooo!

En btw, ik wil even benadrukken dat ik de updates van de mensen die er tijd in steken zeer waardeer 🥳

En zo langzaam aan komt het besef dat we nu echt bijna mogen gaan ophalen😇😇
En aangezien die dagen wel prima weer word,word het sowieso genieten.
Hoe het de 31ste vanaf 18.00 uur gaat zijn? We gaan het mee maken...ik heb me vorig jaar ook prima vermaakt met windkracht 4+
Dit jaar ook juist de effecten erop uitgezocht,veel crackling en blink effecten wat het altijd goed doet,ook met veel wind.

Fijne kerst iedereen en geniet ervan!

Oudnieuw wind.jpg

Heledag de perfecte windkracht tot na 21:00 alles anders moet. 😅
Gelukkig hecht ik hier nog niet aan maar vond het weer typisch.

HAHAHAHA! Er is welgeteld 1 member (06Z run) die met sneeuwkans komt. Om dit dan te presenteren als “zeer grote kans” slaat echt nergens op.

Mijn 1e echte eigen stookjaar was 2007 en toen werd het rond 23.50u zo mistig dat elk jaar sindsdien me is meegevallen haha en dat zal me dit jaar ook niet gaan weerhouden, uiteindelijk is de gezelligheid er toch altijd wel en die grote ogen van de mijn kinderen & de kinderen van vrienden /familie als ik met de grote dozen binnen kom lopen is onbetaalbaar.
Om het geluk te tarten ook weer eens de Immortal Gold besteld, misschien had ik de weergoden beter niet zo kunnen uitdagen 😂

Ik ben geen weerman, maar ik kan wel voorspellen dat tijdens de jaarwisseling geen halve meter sneeuw ligt.
Schaatsen kan je ook wel in t vet laten voorspel ik als zijnde geen weerman :d
Het is dan kijken waar het kwartje echt op gaat vallen.
Kwartjes,ja geen wonder dat het hier heel de tijd heen weer swingt qua weer,jij probeert de boel af te kopen met waardeloos geld 😂
focus je op wat je daar alsnog positief uit kan halen!

:biertje:
Als het k*tweer zou zijn,dan is t positief dat ik voor volgend jaar niet veel hoef bij te halen,omdat e.e.a. niet word gestookt dit jaar 🥳
Kan ik ook eerder aan :biertje: zitten :d

Laatst bewerkt:
Wanneer gaan we een petitie beginnen om oud en nieuw in de zomer te vieren :P
Buienradar geeft nu een verwachting van weinig regen, maar precies op de belangrijke uren windkracht 6.

Nou, jullie hebben allemaal mooie plaatjes met windkracht <4. Hier zegt buienradar nu windkracht 8 voor de 31ste ! Ik ga er vanuit dat ze een verkeerd model gebruiken..... hoop ik...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan