Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha echt he, van windkracht 0 tot aan storm, sneeuw, regen, mist, windstil. We hebben alles al voorbij zien komen afgelopen dagen, gaat nergens meer over.
Krijg nu gewoon echt het idee dat er geen touw aan vast te knopen is..ik zag net ergens voorbij komen dat er op 1 januari 5cm sneeuw verwacht word😮

Nou gaat zeker nergens over. Over iets in paniek zijn wat je toch niet kan beinvloeden. Ze kunnen het weer nog geen eens 24 uur van te voren voorspelen zo veranderd het elke keer.
Al die paniek berichten.
Laat het lekker over je heen komen en tis zoals het is de 31ste.

Bekijk bijlage 1805876

Benieuwd wat ze tijdens de uitzending gaan zeggen om 17.00 uur
Samenvatting: volgens het GFS model krijgen we te maken met de straalstroom die precies tijdens de jaarwisseling recht over ons heen gaat. Veel wind en mogelijk krijgen we te maken met stormdepressies. Steeds meer modelruns die met stormachtige setting komen. ECMWF lijkt dat te gaan ondersteunen. Erg dynamisch weer dus, het komt aan op timing, we gaan het de komende dagen meemaken. Maar voor nu is dit niet echt wat ik zou willen horen…

Mijn voorspelling voor di. avond 18:00; wat het weer ons ook gaat brengen, wij staan buiten lekker te stoken met ons stook clubje 🤣😁😉. We moeten ons allemaal niet zo druk maken over het weer. We hebben nou eenmaal toch geen invloed op eventuele regen of harde(re) wind. Vooral allemaal genieten van die 8 uurtjes in het jaar dat we legaal onze hobby mogen uitoefenen en laat vooral je avondje niet verpesten 😉.

Zit ook sterk te twijfelen om mij bestellingen te annuleren nu. Allemaal leuk en aardig maar met een dikke storm kan je niet verantwoord vuurwerk afsteken. Steeds meer modellen gaan voor die storm precies tussen 18 en 02 en ik ga geen jaar met vuurwerk in huis zitten. Het is ons gewoon de laatste jaren totaal niet gegund.

Zit ook sterk te twijfelen om mij bestellingen te annuleren nu. Allemaal leuk en aardig maar met een dikke storm kan je niet verantwoord vuurwerk afsteken. Steeds meer modellen gaan voor die storm precies tussen 18 en 02 en ik ga geen jaar met vuurwerk in huis zitten. Het is ons gewoon de laatste jaren totaal niet gegund.
En dan is het dadelijk prima te doen en sla je jezelf voor je kop het duurt nog een aantal dagen dus er kan nog van alles gebeuren.

Ik zou het meteen doen, lekker annuleren joh.

Een storm voorspellen 6 dagen van te voren,en dan ook zo accuraat zijn dat je het in die 8 uurtjes kan zien = toch verdomd knap en diegene word weerman van de eeuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan