Het grote oliebollen topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag net 10 oliebollen gehaald met rum binnenin, heb nog nooit zoiets lekkers gehad qua oliebollen, vrijdag maar weer ff nieuwe halen:p

Iemand bekend met deze manier van vulling?

Leuk filmpje gevonden. Hier in Vuurwerkzoetermeer.nl. Oliebollen bakken en kramen etc, oud en nieuw... :)

Afgelopen week naar Intratuin sliedrecht geweest om alvast de kerstsfeer te proeven. Helaas was de oliebollen kraam daar nog dicht.

Mn dochtertje van 2 verrast me zojuist met een zak oliebollen en 2 appelbeignets!
Die hadden m'n vriendin en zij net gekocht bij de kraam die vanaf dit weekend weer open is bij ons:handsup:

Eerste oliebol dit jaar! Heeeerlijk!

IMG-20201010-WA0011.jpg

IMG_20201010_111645.jpg

Ps. Niemand op de foto ken ik. M'n vriendin heeft die foto gemaakt:wink:

2e weekend van oktober = 2e lading oliebollen

e5a08a0faec704cc934c74fcacd49f95

Bijlagen

• WhatsApp Image 2020-10-10 at 14.53.41.jpg
    WhatsApp Image 2020-10-10 at 14.53.41.jpg
    128,7 KB · Weergaven: 0
Kijk alweer enorm uit naar de hopelijk koude december avonden. Kerstverlichting aan, bakkie koffie, oliebolletje erbij. Heerlijk. Hier staat de kraam ook weer hoorde ik. Binnenkort maar eens een zakje halen.

Screenshot_20201004-184409_Gallery.jpg

Vandaag was ik toch wel zeer verbaast. Ik was van plan volgend weekend Oliebollen en Appelbeignets te bakken. Dus ik dacht vandaag al lekker inkopen te doen. Liggen die Koopmans mixen blijkbaar nog niet in de schappen? Ik dacht dat die gewoon het hele jaar te koop waren!

Bij ons sinds afgelopen zaterdag weer open
Dus gelijk 1 zak gescoord en man wat waren ze weer lekker.

Betrap me trouwens wel dat ik een klein geluk momentje heb toen ik de kraam weer in de winkelstraat zag staan:)

Ik denk dat ik deze week ook even een aantal rondjes ga rijden met de auto. Die eerste oliebol moet er toch echt z.s.m komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan