Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel geinig,de één spreekt van een zeer strenge winter,en de ander voorspelt m zacht en nat.

Precies zoals dat vaak gaat met voorspellingen. Conclusie? Er is nog niks zinnigs te zeggen om zó ver vooruit te voorspellen. Week voor week lijkt me een stuk realistischer! :D

20181201_114116.jpg

Geen witte kerst? Mmm, dan gewoon een aantal dagen een pak sneeuw in december dan ben ik al blij! Lekker met zoontje door de sneeuw lopen en sleeën!

Ondertussen in Colorado. 86 mph wind gust this morning in Arvada, CO! Dedication to the DATA here!!

Sneeuw met windstoten van 130+ km/u

Wat een toeval, ik was vanmiddag sneeuw filmpjes aan het opzoeken en bekijken via YouTube en kwam toen ook precies deze video tegen. Heerlijke beelden.

Laatst bewerkt door een moderator:
DSC02315_logo.jpg

vanochtend een rondje gemaakt over de heide en eigenlijk mijn camera in m’n tas gelaten. Toen ik langzaam terug naar de auto begon te lopen kwam ik langs een stukje met allemaal naaldbomen. De mist begon langzaam te verbranden in de zon maar hier hing nog een klein duister laagje mist. Met op de voorgrond 2 boomstammen die dieptewerking geven in de foto en op de achtergrond een heleboel bomen maakt dit een mysterieus plaatje. De mist die nog een beetje hangt op de achtergrond van de foto benadrukt dit sfeertje alleen maar.

Soms kom je met een bak foto’s thuis en soms maar met eentje. Vandaag was dat laatste maar ik ben niet geheel ontevreden over dit maandag ochtend plaatje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan