Het grote oliebollen topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier net mooi teleurgesteld. Ik was onderweg met de auto en zag een oliebollenkraam. Direct gestopt, kom ik aanlopen en dan kom je erachter dat hij gesloten is.

De jaarlijkse oliebollenverkoper hier bij het winkelcentrum is vandaag aangekomen, dus eerdaags maar even een paar ballen scoren :p

Oliebol pan.jpg
Oliebol pan bruin.jpg
Appelf pan.jpg
Appelflap schaal.jpg

Kwam ook nog een paar foto's tegen van een keer dat ik ze weer zelf gebakken had. Heerlijk! Vooral die appelflappen...

Heerlijk die appelbeignets Viva la Bang! Wie weet ga ik ze binnenkort ook weer maken. Krijg er erg veel zin in door je foto's!

Het is half één 's nachts , ik lig hier in bed.
Ik zie foto's van een oliebol, en krijg meteen heel veel trek.

Maar wacht, er schijnt al licht door de ramen,
Er staan alweer wat oliebollenkramen.

Ze vraagt of ik zin heb in een oliebol,
Het is één uur snacht, en zit hier nu met een glas alcohol.

Zag dat de oliebollenkraam hier alweer in het centrum staat, moest mijn best doen om er voorbij te lopen zonder er een te halen. :bonk:

Hier helaas nog geen kraam gezien, laat ze maar snel beginnen. Scoren we direct ff een zak, zin in!

Boodschappen doen en zien dat er een oliebollen kraam naast de supermarkt staat...dat laten we niet aan ons voorbij gaan:

oliebol2.jpg

oliebol1_609336.jpg

Vandaag ook voor het eerst wat appelbeignets gebakken. Niet gek voor een eerste keer, maar kan altijd beter :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan