Gototop
VWC lid
Nee het is ons niet opgevallen helaas. Of niet goed gekeken![]()
Ik zal binnenkort is langsgaan, kijken of die er dan wel staat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee het is ons niet opgevallen helaas. Of niet goed gekeken![]()
Bezorg je ook aan huis?Ik zal binnenkort is langsgaan, kijken of die er dan wel staat
Enschede hahaLigt eraan hoe ver weg je woont![]()
Ik zie iig wel dat ze het deel "verse" voor "oliebollen" afneembaar hebben gemaakt als stok achter de deur
Dan moet het wel erg goed mis zijn geweest.Hier staat ook al een kraam, maar na mijn eerste kennismaking een paar jaar geleden, ben ik goed genezen van die toko.![]()
Nieuwjaarsdag, op oudjaarsdag te duk met die ene gevaarlijke hobby...Ik lees in het topic: wat doe jij op 1 januari " dat bijna iedereen oliebollen eet als ontbijt". Ik ben er zelf ook één. Nu ben ik benieuwd, eten we meer oliebollen op oudjaarsdag of nieuwjaarsdag?
Ik lees in het topic: wat doe jij op 1 januari " dat bijna iedereen oliebollen eet als ontbijt". Ik ben er zelf ook één. Nu ben ik benieuwd, eten we meer oliebollen op oudjaarsdag of nieuwjaarsdag?
Denk nieuwjaarsdag het meeste. Oudjaarsdag zullen het er 10 zijn + al het andere lekkere eten. Nieuwjaarsdag stuk of 15 haha. Heerlijk!Ik lees in het topic: wat doe jij op 1 januari " dat bijna iedereen oliebollen eet als ontbijt". Ik ben er zelf ook één. Nu ben ik benieuwd, eten we meer oliebollen op oudjaarsdag of nieuwjaarsdag?