Het grote oliebollen topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister de traditionele eerste oliebol bij de kraam bij Intratuin Pijnacker gehaald. Ze waren zoals altijd weer goed te pruimen!

In het dorp hebben we een groepje dat voor hun woningen de 31ste oliebollen staan te bakken. Helaas greep de handhaving een aantal jaar terug in omdat ze er een zakcentje mee verdienden. Inmiddels is de prijs verworden tot een vrijwillige donatie. Iets met een zeer onbekend goed doel. Dag handhaving!

Ik zag de kraam gisteren ook weer op het lokale winkelcentrum staan dus binnenkort maar eens een bolletje gaan doen. Altijd lekker.

Misschien heel slecht, maar ben zelf geen fan van Oliebollen. Ondanks dit het grote oliebollen topic is was ik benieuwd of er anderen zijn die dit ook hebben haha.

Maak mij maar blij met een appelflap of nog beter; Kniepertjes of Vegter rolletjes.

Als ik moest kiezen tussen een oliebol of een appelbeignet zou het 100% de appelbeignet worden. Maar oliebollen vind ik ook heerlijk. Nadeel van oliebollen is dat ze de dag na het bakken al redelijk droog zijn, appelbeignets kun je gerust 2/3 dagen later nog eten.

Ik had er vroeger meer mee dan nu.
Nu geef ik er totaal niet om,ik heb al heel wat jaren dat de "snoep" factor zoals ik het dan maar noem,amper meer aanwezig is hier.
(dat telt voor borrelnootjes/chip/oliebollen etc etc.)

Je zou toch anders verwachten met zo'n usernaam ;)
Die username is eigenlijk gekomen omdat ik op sommige forums/websites vroeger telkens aanliep tegen het feit dat wat ik wilde als username,telkens in gebruik was.
Stom toevallig had ik de zoveelste keer dat me dat gebeurde,een zakje van die dingen naast me liggen waarvan ik wat had gesnoept,en ik dacht waarom probeer ik dat niet.
Wonderbaarlijk genoeg was zo'n username niet in gebruik,dus die is er eigenlijk in gebleven 😂 🤫

De eerste oliebollen en appelbeignets zitten al in het buikje. Hier is de suiker kaneel oliebol favoriet. Je hebt dan geen poedersuiker meer nodig en scheelt weer een witte baard.

Aan het begin van het seizoen vind ik de bollen vaak net even wat lekkerder, of ligt dat aan mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan