Het grote oliebollen topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdag op de kermis in Vianen toch maar een bolletje gescoord. Stelde helaas een beetje teleur. Hopen dat de volgende toch beter gaan smaken.

Nog geen kraam gespot helaas dus maar snel een opsporen. Honger van gekregen dankzij dit topic hahaha

Nog geen kraampje gezien helaas.. Maar bakken gaan we zeker weer! Vorig jaar 120 bolletjes gemaakt en voor oudejaarsavond allemaal op!
Dit jaar dus nog meer maken.

Afgelopen weekend weer een kraam zien staan en meteen maar weer een paar mee genomen. Heerlijk. Het gevoel is er weer

Dit weekend richting tuincentrum voor de kerstshow dus daar moet vast een kraam te vinden zijn :p

Wij gaan morgen naar Duiven, ga er vanuit dat de kraam er staat en dan nemen we zeker een zak mee.

gister een dubai oliebol geprobeert, maar het smaakte niet wat ik ervan verwachte. Volgende keer maar weer gewoon een normale oliebol :)

Bij intratuin Rosmalen staat de kraam er al en ze smaakten weer prima. Ze hadden ook die Dubai variant liggen maar dat is mij te zoet.

Wat een verschillen overal zeg. Ik heb hier echt de keuze(en luxe) van wel 20+ oliebolkramen inmiddels. Niks aan gelogen haha. Heerlijk, van t weekend ook weer wat bolletjes op!

Hier staat die ook elke dag, die geur alleen al heerlijk moeilijk te weerstaan wanneer je vaak langs loopt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan