Het grote oliebollen topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grrr... nog niets in Breda zover ik weet. Tsja behalve die tennisballen bij de hornbach. 😒
Hoop dit weekend te kunnen scoren.

Hier staat ook al een kraam, maar na mijn eerste kennismaking een paar jaar geleden, ben ik goed genezen van die toko. 🤮🤢

Ik lees in het topic: wat doe jij op 1 januari " dat bijna iedereen oliebollen eet als ontbijt". Ik ben er zelf ook één. Nu ben ik benieuwd, eten we meer oliebollen op oudjaarsdag of nieuwjaarsdag?

Toch wel oudjaarsdag hoor.. Alles daarna is toch minder lekker en moet op. Op oudjaarsdag zijn ze vers, knapperig en passen ze helemaal in de sfeer!

Ik lees in het topic: wat doe jij op 1 januari " dat bijna iedereen oliebollen eet als ontbijt". Ik ben er zelf ook één. Nu ben ik benieuwd, eten we meer oliebollen op oudjaarsdag of nieuwjaarsdag?
Nieuwjaarsdag, op oudjaarsdag te duk met die ene gevaarlijke hobby...
Al is de planning dat ik dit jaar wat relaxter oudjaarsdag kan beleven.

Nieuwjaarsdag, op oudjaarsdag sta ik stijf van de spanning en komt er geen hap eten in :p

Denk nieuwjaarsdag het meeste. Oudjaarsdag zullen het er 10 zijn + al het andere lekkere eten. Nieuwjaarsdag stuk of 15 haha. Heerlijk!

Zit sinds de verkoop hier nu ook al aan een bol of 30 haha! 11 verschillende kramen gehad nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan