Het grote oliebollen topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet schikken, maar ik lust geen oliebollen :( Vind het echt niet lekker. Ik neem altijd chocolade wafels van de oliebollen kraam met karmelzeezout en kinderchocolade. Mijn ouders halen we oliebollen

Niet schikken, maar ik lust geen oliebollen :( Vind het echt niet lekker. Ik neem altijd chocolade wafels van de oliebollen kraam met karmelzeezout en kinderchocolade. Mijn ouders halen we oliebollen
Smaken verschillen hahaha ik moet er niet aan denken al die chocolademeuk😅

Hier gister alles al gebakken. Het blijft gezellig om te doen en het smaakt heerlijk, maar het kost ook echt een berg tijd. Eens kijken wat we volgend jaar doen, wellicht weer eens bij de kraam halen.

Ah omepje is toch gezelliger om zelf te doen. Hier vanaf 12 uur stroomt de tuin vol. Muziekje, biertje en zelf beetje bakken 💪🏼💪🏼💪🏼

Laatst bewerkt:
Traditiegetrouw ga ik elke jaar de op 30 dec naar mijn ouders om te bakken. Zij doen al ongeveer 40 jaar bakken. Ik heb me hele leven dus al geholpen. Mijn vader is banketbakker geweest dus voor hem is het gesneden koek. Altijd alles met verse ingrediënten. Verse gist, bockbiertje rozijnen stukjes appel in de oliebollen. We bakken altijd voor familie vrienden en buren. Meestal ongeveer 150
Oliebollen en 300 appelbeignets😋
We hebben dus gister al gebakken. We vinden de appel beignets dat het lekkerst als ze een dagje oud zijn. Helaas was mijn pa gister ziek dus hele dag samen met m’n moeder in de keuken gestaan. Totaal iets van 7 uur staan bakken. Hierinder wat foto’s A7653318-07DF-4E0F-80DF-CF6A31D6846F.jpeg52940637-A43C-4DA7-9231-CF8DABA41873.jpeg

Traditiegetrouw ga ik elke jaar de op 30 dec naar mijn ouders om te bakken. Zij doen al ongeveer 40 jaar bakken. Ik heb me hele leven dus al geholpen. Mijn vader is banketbakker geweest dus voor hem is het gesneden koek. Altijd alles met verse ingrediënten. Verse gist, bockbiertje rozijnen stukjes appel in de oliebollen. We bakken altijd voor familie vrienden en buren. Meestal ongeveer 150
Oliebollen en 300 appelbeignets😋
We hebben dus gister al gebakken. We vinden de appel beignets dat het lekkerst als ze een dagje oud zijn. Helaas was mijn pa gister ziek dus hele dag samen met m’n moeder in de keuken gestaan. Totaal iets van 7 uur staan bakken. Hierinder wat foto’s Bekijk bijlage 1807071Bekijk bijlage 1807072
Je bent iig niet van het halve werk, wat een hoeveelheid en wat goed ingepakt de keuken haha.

Chapeau voor iedereen die ze zelf maakt, ik heb het ooit ook nog gedaan en wat een hoop werk was dat. :handsup:

Ik begin ze alweer te missen. De kramen staan hier nog dus van deze week maar eens een zakje scoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan