Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Smaken verschillen hahaha ik moet er niet aan denken al die chocolademeukNiet schikken, maar ik lust geen oliebollen :( Vind het echt niet lekker. Ik neem altijd chocolade wafels van de oliebollen kraam met karmelzeezout en kinderchocolade. Mijn ouders halen we oliebollen
Yup, hier ook. Uurtje of 11 starten en daarna inloop. Bolletje draaien en lekker pilsje erbij. Helemaal top!Ah ompje is toch gezelliger om zelf te doen. Hier vanaf 12 uur stromt de tuin vol. Muziekje, biertje en zelf beetje bakken![]()
Je bent iig niet van het halve werk, wat een hoeveelheid en wat goed ingepakt de keuken haha.Traditiegetrouw ga ik elke jaar de op 30 dec naar mijn ouders om te bakken. Zij doen al ongeveer 40 jaar bakken. Ik heb me hele leven dus al geholpen. Mijn vader is banketbakker geweest dus voor hem is het gesneden koek. Altijd alles met verse ingrediënten. Verse gist, bockbiertje rozijnen stukjes appel in de oliebollen. We bakken altijd voor familie vrienden en buren. Meestal ongeveer 150
Oliebollen en 300 appelbeignets
We hebben dus gister al gebakken. We vinden de appel beignets dat het lekkerst als ze een dagje oud zijn. Helaas was mijn pa gister ziek dus hele dag samen met m’n moeder in de keuken gestaan. Totaal iets van 7 uur staan bakken. Hierinder wat foto’s Bekijk bijlage 1807071Bekijk bijlage 1807072
Deze zijn mislukt, deeg heeft niet gerezen.Hier is oudejaarsdag ook weer druk gebakken.
Bekijk bijlage 1807470
Bekijk bijlage 1807471
De buit (niet kijken wat er op de achtergrond staat):
Bekijk bijlage 1807472
Beetje ondergesneeuwd.
Bekijk bijlage 1807473
Eddy.