ik heb de steentjes van de kerstdorpbouwers gebruikt.![]()
Mag ik vragen wat dat koste voor die hele muur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik heb de steentjes van de kerstdorpbouwers gebruikt.![]()
Mag ik vragen wat dat koste voor die hele muur?
Mn kerstdorp van afgelopen jaar.
Och och wat een fantastisch topic is dit toch ook weer. Bijna november. Dan mogen we weer bouwen ��
Zal vast een flinke duit hebben gekost, deze dingetjes van Lemax? Binnenkort vast ook weer (niet van Lemax), te koop bij de Action.
Aan de personen die interesse hebben zou ik zeggen; wees snel. Voor je het weet is het een bende daar.
Dat is mooi op tijd Dennie, extra lang van genieten dus. Maar wat ziet het er weer geweldig uit zeg, heerlijk om naar te kijken. Veel details en ziet dat er tijd en moeit in is gestoken. Heb je toevallig nog foto's van het opbouwen?
Piepschuim kun je bij alle bouwmarkten kopen, zijn ongeveer 100euro per pak.
Prachtig!
Ik vroeg hier eerder naar het kopen van kerstdorp spullen. De eerste artikelen zijn besteld.
Ik zal updates gaan plaatsen.
Wel heb ik nog een aantal rookie vragen, hopelijk wil iemand er antwoord op geven.
Waar kun je het beste de piepschuim platen aanschaffen voor de basis van de ondergrond en bergen? Kun je hier ook polystyreen platen voor gebruiken?
Waar koop je een brander/soldeerbout voor het bewerken van deze platen? Of is er een betere methode hiervoor?
Bedankt op voorhand.