[Freakactie 2020] Het hele jaar door FREAKACTIES - KNALKEET RIJSSEN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stiekem toch wel benieuwd hoeveel mystery cakeboxen er beschikbaar zijn... kan namelijk niet wachten tot de onthulling van deze box :blink:

Hi mede-freaks! Ik ben nieuw op het forum (hoewel ik al wel sinds vorig jaar alles volop aan het lezen ben).

Aankomende jaarwisseling rijd ik naar Valk vuurwerk, en ik denk dat ik Knalkeet dan ook meteen een eerste bezoekje breng! Ziet er allemaal erg goed uit, zeker met de scherpe actieprijzen.

Nu ben ik erg benieuwd naar de mystery box van augustus. Is er al meer bekend over wanneer de onthulling plaats zal vinden? Aangezien deze nog te bestellen is.

Zojuist ook maar de gok gewaagd voor de mystery box van Augustus! Als die minstens net zo goed is als die van juli, ben ik al helemaal overtuigd :yes:

aiiiii...de mysterybox...ik denk dat ik hem deze maand ook nog maar eens aan me voorbij zal laten gaan. 1 september heb ik natuurlijk ontzettende spijt als ik hoor wat het is.... :frusty:

aiiiii...de mysterybox...ik denk dat ik hem deze maand ook nog maar eens aan me voorbij zal laten gaan. 1 september heb ik natuurlijk ontzettende spijt als ik hoor wat het is.... :frusty:

14 september maken we bekend wat de augustus box is. Je kunt je spijt nog met 14 dagen uitstellen. :D

Overigens kun je nog tot en met 31 augustus a.s. nog meedoen voor de king of town winactie:

Koop nu een mysterypot t.w.v. €5,-, €10,- of €25,-.

Behalve dat je een cake krijgt van minstens deze waarde doe je automatisch mee met de verloting. Voor iedere €5,- die je in deze categorie hebt besteed doe je mee met de verloting van de King of Town van Vuurwerktoppers. (Waarde €599,-)

Je kunt tot 1 september 2020 nog meedoen door een mysterypot te kopen. Het minimale bestelbedrag tot die tijd is €5,-

We verloten de King of Town op zaterdag 12 september. Houd daarvoor onze sociale mediakanalen in de gaten.

Beste knalkeet,

Aangezien jullie de statement lijn voeren van gbc-weco, gaan jullie ook de professional style lijn verkopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan