Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar helaas geen kerstdorp voor mij ivb met een kleine baby die mijn ruimte heeft ingenomen. Maar dat houd me niet tegen om dit topic met plezier te gaan volgen.

Gefeliciteerd met je kleintje! Ook erg leuk en een goede reden om dit jaar een keer over te slaan

Super leuk dat velen er nu al mee bezig zijn. Vind het zelf ook mooi om naar te kijken maar zelf aanschaffen doe ik niet.

Vind het zelf ook leuk om naar verschillende Intratuinen te gaan en daar dit te bewonderen.

Heb er weer zin in! ;)

Heel veel zin om het dorp weer op te bouwen! Hoewel ik er dit jaar in verband met wat andere (gelukkig ook leuke) bezigheden wat minder tijd voor zal hebben, gaat hij er zeker weer komen. Ik zal dit jaar maar gewoon wat sneller tevreden moeten zijn met de positie van de boompjes, figuurtjes en huisjes om het op tijd af te hebben. Ik kan me namelijk uren verliezen in het twijfelen over de positie van een paar boompjes, om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat de plek die ik 2 uur eerder al als eerste bedacht had toch inderdaad de perfecte plaats is...

Haha, van dat idee wordt ik wel enthousiast. Het probleem is dat ik niet alleen woon en niet iedereen in huis daar even enthousiast van wordt. Ach, het zijn luxeproblemen. Ik ben al lang blij dat mijn tweelaags kerstdorp van 2 vierkante meter drie maanden lang in de woonkamer kan staan zonder dat ik ruzie krijg.

kan ook niet wachten dat ik weer aan de slag kan. Al zal het dit jaar minder groot worden als we oud en nieuw thuis gaan vieren. Aangezien dan de hut weer verbouwd wordt voor dat feest. Ivm kinderen kan ik niet veel eerder als 6 dec beginnen met bouwen en dan vind ik het zonde om voor 2 weekjes zoveel op te zetten.

Klinkt goed heren. Inmiddels ook begonnen met voorbereidingen?

Ben ook benieuwd wanneer we wat van Dennie gaan zien, kijk daar we naar uit.

Niet echt begonnen met voorbereidingen. maar ik ben wel gek van verlichting en sommige dingen vind ik van lemax niet mooi zoals de skilift en lampen voor de skipiste. Dus heb wel al een paar maanden geleden op een chineeze site wat lantaarnpaaltjes besteld voor de piste.

Toevallig van de week deze 3 Field Lights van Lemax ontvangen. Wil deze gaan verwerken op de ski helling.

E2AD44A5-6342-4C6F-A988-71BD3D116036.jpg

Welke heb jij besteld?

Ondertussen is de kade klaar, het riviertje heeft zijn mosgroene zijkanten. Ondertussen begonnen met het gedeelte waar straks het mini treintje moet gaan lopen. Wou graag een wat grotere trein, maar het budget is helaas niet meer toereikend :bonk:

5EBAC5C2-BFE3-4FB2-A2C3-11509E30D18D.jpg
3850434D-C247-41B0-9883-ABCAA66A34CD.jpg

Dat ziet er al gaaf uit zeg, mooi om te zien. Die muur is ook gaaf gemaakt:handsup:

Vorig jaar op het punt gestaan om er mee te beginnen. Uiteindelijk niet gedaan, vonden de prijzen best hoog. Uiteindelijk ook niet in de korting gekocht helaas. Voor dit jaar maar weer opnieuw in de gaten houden. Kan wel echt genieten van de verhalen en beelden in dit topic.

Zijn er nog meer vuurwerk dingen voor ene kerstdorp dan vuurwerk displays, vuurwerk verkoophuisje en mensen die na boven kijken?

Zijn er nog meer vuurwerk dingen voor ene kerstdorp dan vuurwerk displays, vuurwerk verkoophuisje en mensen die na boven kijken?

Ik weet verder alleen nog de mensen die aan het carbid schieten zijn. Verder nog niets tegen gekomen helaas.

Wow, jij gaat mooi snel al zeg. Vraagje over de muur, heb je die steentjes zelf gemaakt? Kwam we wel tegen via de kerstdorpbouwers ook. Zelf wil ik de muur met een piepschuim brander gaan maken.

ik heb de steentjes van de kerstdorpbouwers gebruikt. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan