Dat lijkt me wat veel voor een pak piepschuim.
Dat is wel een beetje veel ja

https://www.bol.com/nl/nl/p/3-in-1-piepschuimsnijder-met-3-verschillende-stiften/9200000057452574/
Is de snijder die ik heb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt me wat veel voor een pak piepschuim.
Vet! als de tijd het toe laat wil ik dit jaar ook wat gaan maken. Zijn die piepschuimsnijders een beetje makkelijk te hanteren?
klinkt goed, en heeft iemand een tutorial voor de verlichting?
Vandaag heb ik besloten om definitief te starten met een kerst(dorp)project.
Kan iemand mij een indicatie geven wat er allemaal nodig is om te starten en wat hier de kosten van zijn?
Ik had al bedacht:
- Plaat
- Piepschuimsnijder en piepschuim
- stekkerdoos/verlengsnoer
- adapters van lemax
- Eventueel verlengstuk van een adapter?
Hier komt natuurlijk de aankleding nog bij maar mis ik essentiële onderdelen?
Kleine investering gedaan. Als je het leest: thnx Donald ��
Begin met weinig huisjes. Maak dan meer bosachti gebied of een beekje of een berg met nep boompjes en diertjes en wandelaartjes en een kampvuurtje oid. Koop ieder jaar 1 huisje en vraag voor sinterklaas of kerst ook een huisje of geld. Langzaam word je dorpje een stad.Ik blijf dit echt geweldig om te zien, vorig jaar echt op het punt gestaan om er mee te beginnen en ook nu kriebelt het weer behoorlijk om wat dingen aan te gaan schaffen. Vind het echter wel heel veel geld, maar het lijkt me zo sfeervol en gezellig staan in huis.
Nou. Mede door alle tips hier, mijn eerste 2 (kleine) marktplaats aankopen zijn gedaan. De eerste is binnen gekomen, zie foto.
Daarnaast de piepschuimbrander die omepje aanraadt besteld. Morgen ga ik een plaat, piepschuim, kit en mod podge kopen.
Ik ga een dorp maken met een berg, waterval en rivier, bos(je), dorpspleintje en dorpscentrum.
Ongetwijfeld teveel hooi op mijn vork genomen, maargoed. We gaan het meemaken.Bekijk bijlage 66943
Hierbij nog wat foto's van natuurdiorama's
Welke ik 2 jaar geleden gemaakt hebt.
Misschien inspiratie.
Bekijk bijlage 66969
Bekijk bijlage 66970
Bekijk bijlage 66972
Bekijk bijlage 66973
Bekijk bijlage 66980
Bekijk bijlage 66981
Bekijk bijlage 66982
Bekijk bijlage 66983
Bekijk bijlage 66984