[Freakactie 2020] Het hele jaar door FREAKACTIES - KNALKEET RIJSSEN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede vraag. Bij ons is dat zeker wel bekend. Echter kun je bij elke zichzelf respecterende webwinkel die zich aan de Nederlandse wet houdt je bestelling binnen twee weken kostenloos annuleren.

Dus om te voorkomen dat er knakkers tussen zitten die een "gokje" nemen en annuleren als het net niet is wat ze verwacht hadden hebben we deze regel ingesteld.

Heb ik het goed uitgelegd?

Helemaal duidelijk :thumbsup:

Spannend
Kan er wellicht vermeld worden of het om een nieuw product gaat. Het seizoen met nieuwe producten komt steeds dichterbij...

Full power
Loco loco
Psycho
Bushwacker
Atmosphere box
Maakt me niet zoveel uit, allemaal helemaal mooi:thumbup:
Maar eerdere post sloeg eerder op een nieuwe mystery box

Ben benieuwd voor jullie welke box et wordt.

@boemboem, wanneer gaan de zomerdeals lopen en voor hoe lang?

Ben benieuwd voor jullie welke box et wordt.

@boemboem, wanneer gaan de zomerdeals lopen en voor hoe lang?

Straks om 18uur maken we bekend welke box het is. Ik zal dat uiteraard hier ook plaatsen. De zomerdeals komen op ditzelfde tijdstip online en zullen maximaal 10 weken blijven bestaan.

Overigens hebben we voor augustus een nieuwe mysterycakebox. Gezien het succes van die van juli gooien we hem er maar iets eerder in.

Word de nieuwe mystery box een nieuw of oud product, deze vraag ivm komst nieuwe producten

Dat blijft elke keer een gokje. Om de mysterie in stand te houden doe ik daar geen uitspraken over.

Ik kan je wel alvast vertellen dat we met de box van Juli een mooi st8tement maken.

Dat klinkt als een heerlijk boxje, afgaand op de informatie op het forum. Bedankt voor het beschikbaar stellen :blink:

Gelijk ook maar de nieuwe mysterybox besteld, nu weer in spanning welke box dat gaat worden :applause:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan