Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen weekend weer wat aangeschaft:

157395eee8ab6-66bf-4fc7-ba4f-b00e2a84d59d.jpg

75201_3.jpg

lemax-santa-swing-bewegend-kerstdorp-tafereel-santa-s-wonder-779x617-6294c63a29dd1_l.webp

Heb je die in een aanbieding gekocht of volle mep? Je betaald je groen en geel in deze tijd van jaar:cry: Zien er iig erg leuk uit :kerst:

Heb je die in een aanbieding gekocht of volle mep? Je betaald je groen en geel in deze tijd van jaar:cry: Zien er iig erg leuk uit :kerst:

Jup, volle mep voor betaald. Tis een prijzige bezigheid, maar een hobby mag geld kosten he:wink:

Haha mooi man. Ja het mag zeker geld kosten. Ze gaan als het goed is ook jaren mee. Wij gaan over twee weken traditie getrouw naar Intratuin Halsteren. Daar m'n eerste aankopen van dit jaar weer doen. Zin aon.

Haha mooi man. Ja het mag zeker geld kosten. Ze gaan als het goed is ook jaren mee. Wij gaan over twee weken traditie getrouw naar Intratuin Halsteren. Daar m'n eerste aankopen van dit jaar weer doen. Zin aon.

Al dingen op het oog die er dit jaar moeten komen?

Mooi item heb je gekocht zeg. Kom maar door met je verhalen en voorbeelden. Over de mod poogde, heb ik ook iets over voorbij zien komen, die gebruik je over een vijver te maken?

Mod podge inderdaad voor een poel en een rivier!

Vandaag begonnen met het landschap. Zal nog een hoop avonden duren voor het de juiste vorm heeft..

Morgen krijg ik een hoop items binnen en zal ik weer foto plaatsen.

Bijlagen

• 20220927_232555.jpg
    20220927_232555.jpg
    56,4 KB · Weergaven: 1
Ziet er goed uit nederlandsvuurwerk. Wat krijg je morgen allemaal binnen, kom maar door met die foto’s. Erg benieuwd hoe je de revier gaat maken, dat lijkt mij nog 1 van de moeilijkste dingen.

Idd, her en der heb ik al wat dingen geprobeerd. Eerste keer dus wat oefenen kan geen kwaad, maar t kost behoorlijk wat tijd allemaal.

Wat gaaf zeg, knap gedaan Dennie. Maar hoe maak je dat allemaal?

Via YouTube kan je heel veel technieken leren. Ik heb nu m'n eigen techniek ontwikkeld om bergen te maken middels een onkruidbrander. Als daar behoefte aan is kan ik wel een filmpje opnemen hoe k dat doet. @omepje: nee niets speciaal op het oog. Wellicht dit jaar een fontein met echt water ofzo? :kerst:

Van de week besteld, gister binnen gekregen. Deze is wel heel gaaf vind ik zelf.

741E948B-1306-4128-9515-816E0926989A.jpg

Erg mooi. Waar besteld?

Heb deze besteld bij kersthuisje.nu. Deze site heeft echt een breed assortiment en is over het algemeen goedkoper dan andere sites die ik ken. Kersthuisje.nu is van tuincentrum Osdorp.

Hier besloten om er over 2 weken mee te beginnen. Inmiddels al meer begonnen of die op het punt staan om te beginnen ?

Prachtig altijd die kerstdorpjes. Zeer sfeerverhogend maar wel enorm duur. Ik heb een aantal huisjes maar dan van een goedkoper merk dat ik dan bij de Intratuin heb gekocht. Meestal gaan ze na oud en nieuw voor de helft de deur uit. Maar ik ga hier toch eens een keer wat geld voor wegleggen om wat betere kwaliteit in huis te halen, zoals dat van jou, Omepje. Ik sla dan ook even de website op onder mijn favorieten. :)

Prachtig altijd die kerstdorpjes. Zeer sfeerverhogend maar wel enorm duur. Ik heb een aantal huisjes maar dan van een goedkoper merk dat ik dan bij de Intratuin heb gekocht. Meestal gaan ze na oud en nieuw voor de helft de deur uit. Maar ik ga hier toch eens een keer wat geld voor wegleggen om wat betere kwaliteit in huis te halen, zoals dat van jou, Omepje. Ik sla dan ook even de website op onder mijn favorieten. :)

Aantal goede webshops zijn:

Kersthuisje.nu
Kerstdorpfan.nl
Dorpjesshop.nl
Felinaworld.nl
dekerstdorpbouwers.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan