Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb je die in een aanbieding gekocht of volle mep? Je betaald je groen en geel in deze tijd van jaarZien er iig erg leuk uit
![]()
Haha mooi man. Ja het mag zeker geld kosten. Ze gaan als het goed is ook jaren mee. Wij gaan over twee weken traditie getrouw naar Intratuin Halsteren. Daar m'n eerste aankopen van dit jaar weer doen. Zin aon.
Mooi item heb je gekocht zeg. Kom maar door met je verhalen en voorbeelden. Over de mod poogde, heb ik ook iets over voorbij zien komen, die gebruik je over een vijver te maken?
Wat gaaf zeg, knap gedaan Dennie. Maar hoe maak je dat allemaal?
Wat gaaf zeg, knap gedaan Dennie. Maar hoe maak je dat allemaal?
Van de week besteld, gister binnen gekregen. Deze is wel heel gaaf vind ik zelf.
Bekijk bijlage 67146
Ja deze is zeker mooi. Prachtig stuk om tegen een bergwand aan te zetten. Spreekt erg tot de verbeelding. Mooi hor
Erg mooi. Waar besteld?
Prachtig altijd die kerstdorpjes. Zeer sfeerverhogend maar wel enorm duur. Ik heb een aantal huisjes maar dan van een goedkoper merk dat ik dan bij de Intratuin heb gekocht. Meestal gaan ze na oud en nieuw voor de helft de deur uit. Maar ik ga hier toch eens een keer wat geld voor wegleggen om wat betere kwaliteit in huis te halen, zoals dat van jou, Omepje. Ik sla dan ook even de website op onder mijn favorieten.![]()