Hangin 'n Bangin

Deze in drievoud aangeschaft nadat ik deze in Zoetermeer heb mogen aanschouwen.
Was absurd goed.
Ben benieuwd of ze in de straat net zo gaan presteren als in Zoetermeer
Moet het weer wel mee werken. We gaan het zien.

Ik begrijp DarkSoul helemaal hierin. Funke zou op dit vlak finaal afgekeurd worden op de Nederlandse markt. Juist omdat nagenoeg alle sterren en/of vonken tot de grond komen. De spreiding van deze cake is ongekend voor NL consumenten spul. En niets lijkt tot de grond te komen door de stijghoogte. Beter had deze cake niet kunnen zijn.

Dit is er eentje voor de liefhebbers hoor. Alles is hier goed aan. Goede mine, boeketgrootte en de blink erbij is een leuke toevoeging. En Lesi kennende hadden ze hier ook €49.99 voor kunnen vragen, maar dat zou eerder een averechts effect hebben. De prijs nu is gewoon "ok". Eens rondbellen of een Lesli dealer voor een kartonprijs openstaat...

Om er op terug te komen: €104 per karton van 4 is mogelijk. Nice!

Wat een verschil met het china filmpje zeg. op basis daarvan zou ik hem nooit aanschaffen.
De zoetermeer film echter overtuigt wel flink, al moet je wel echt perfecte omstandigheden hebben denk ik.

Poe, hoogste binnenkomer op het lijstje met spul om toch nog even mee te pakken. Wat een ding joh. Die fishmine komt er wel top uit.

Deze is vanavond geschoten bij een showtje in Zoetermeer.

Vanaf 2:11.

ABSURD! De productfilm uit de openingpost doet dit product absoluut geen eer aan. Mijn film is vele male representatiever. Dat goud heeft een hangtime waar Funke nog iets van kan leren. Boeketgrootte is ongeëvenaard. Die blauwe mine met met zilveren fish is ook uniek en combineert best lekker.
Waren dit twee of meer tegelijkertijd? Waanzinnige cake!

Wauw, deze ziet er echt heel goed uit op de demofilm. Veel beter dan op het China filmpje. Eens zien of we deze kunnen meepakken met de losse verkoop.

Ziet er wel verdomd goed uit ja, wat blijft dat goud ook mooi lang hangen, weersomstandigheden waren erg goed hiervoor!
Moeilijk in te schatten hoe ie per stuk zal zijn, maar interessant is het zeker!

Back
Bovenaan