Hangin 'n Bangin

Deze is vanavond geschoten bij een showtje in Zoetermeer.

Vanaf 2:11.

ABSURD! De productfilm uit de openingpost doet dit product absoluut geen eer aan. Mijn film is vele male representatiever. Dat goud heeft een hangtime waar Funke nog iets van kan leren. Boeketgrootte is ongeëvenaard. Die blauwe mine met met zilveren fish is ook uniek en combineert best lekker.
Een filmpje van de Goldbomber met vergelijkbare omstandigheden zal gedeeld worden..

Laatst bewerkt:
Hanging ‘n Banging, wie verzint dit soort namen eigenlijk.

Ik zie een auto op de cake, maar zelf dacht ik aan een hamster

Een hoppende lowrider op het label, die wielen van lowriders “hangen” aan de vering als het ware. En banging voor knallen gok ik :p. Vind het best een leuke naam

Heb zelf al een aantal jaar geen VOLT! meer in de collectie gehad, maar dit ziet er wel heel goed uit .

Fish mines zie je niet veel, eerder had de Vuurwerkmania Scar deze mines ook maar verder zou ik niet weten welke cake fish mines heeft .

Ik ga deze tijdens de losse verkoop toch nog maar erbij kopen .
De 2e cake van de dragons glow van Geisha heeft ook fish mines. Ook die vond ik erg mooi op de demo in Pijnacker

Deze is vanavond geschoten bij een showtje in Zoetermeer.

Vanaf 2:11.

ABSURD! De productfilm uit de openingpost doet dit product absoluut geen eer aan. Mijn film is vele male representatiever. Dat goud heeft een hangtime waar Funke nog iets van kan leren. Boeketgrootte is ongeëvenaard. Die blauwe mine met met zilveren fish is ook uniek en combineert best lekker.
Woow heel vet. Zou je deze eruit kunnen knippen en apart op youtube kunnen zetten? Dan kan ik hem in mijn playlist zetten.

De tandjes, die pot heeft zn best gedaan om bij mij onder de radar te blijven. Op basis van de huisman en zoetermeer demo voor 37euro toegevoegd bij mn collectie. Wel weer een extra winkel maar die is 100m bij bredavw.

Ik denk inderdaad dat je deze op z'n minst met 2 tegelijk moet schieten voor het WOW effect. In z'n uppie lijkt 'ie inderdaad behoorlijk leeg.

Ik vond hem erg gaaf! Zeker de fish komt goed uit de verf en maakt het daardoor ook een uniek product. Deze gaat er komen! Wel hopen dat de wind mee gaat vallen want hij moet niet te veel bft hebben. Was vanavond eigenlijk al net iets té veel en dat was een vlagerige 3/4bft.

Ligt het aan mij, of is dat vuurwerkplanet een kansloze website om te vinden waar je dit product kunt kopen?

Ligt het aan mij, of is dat vuurwerkplanet een kansloze website om te vinden waar je dit product kunt kopen?

Eronder alle dealers

Back
Bovenaan