Go4Gold [Ass.]

Waar is het goud? Mooi doosje hoor maar noem het maar geen go4gold.

Ik had gehoopt op een pure goudbox met diverse goud effecten.

Laatst bewerkt:
Tja mensen verwachten nou eenmaal als je het gold noemt goud maar je kan het ook anders bekijken je hebt met dit assortiment goud in handen (goede spreiding trouwens)

Laatst bewerkt:
Subliem uitgewerkt, hoge kwaliteit maar ik zie verder niks waarin het zich onderscheidt van andere multieffect-boxen. Ik had meer goud verwacht maar weer die eeuwige blink d'r bij. En het goud dát er is, is voornamelijk donkere kamuro. Dus misschien is de titel enkel misleidend en is dit gewoon als multieffect box bedoeld met kwaliteit subliem als goud. Nou, dat klopt dan weer wel, prachtig spul!

Mooie serie. Voor mij persoonlijk juist omdat er naast het goud ook nog behoorlijk wat kleur in zit, naast variatie.

Cake 1 lijkt verdacht veel op Golden Sky Twister (en dus prima), cake 2 en cake 4 trekken me minder en cake 3 zou ik direct kopen als deze los verkrijgbaar zou zijn.

Natuurlijk ben ook ik erg benieuwd naar de prijs (is ook een vraagteken waarom deze nog niet gedeeld wordt, want het lijkt me dat deze al bekend is). Ik vrees er een beetje voor. Deze zou op een freaksite nooit meer dan 65/70,- mogen kosten.

Voor fairytail of brasilian heb ik nooit meer dan 12 euro per pot betaald.

50 is voor mij de max.

Prima assortiment indien goed geprijsd. De spinner cakes zijn top, cake 2 minder, zie liever een flower crown. Dikke boeketten en in straat zal het goud wel goed zichtbaar zijn.

Mooie serie. Voor mij persoonlijk juist omdat er naast het goud ook nog behoorlijk wat kleur in zit, naast variatie.

Cake 1 lijkt verdacht veel op Golden Sky Twister (en dus prima), cake 2 en cake 4 trekken me minder en cake 3 zou ik direct kopen als deze los verkrijgbaar zou zijn.

Natuurlijk ben ook ik erg benieuwd naar de prijs (is ook een vraagteken waarom deze nog niet gedeeld wordt, want het lijkt me dat deze al bekend is). Ik vrees er een beetje voor. Deze zou op een freaksite nooit meer dan 65/70,- mogen kosten.

Door de variatie in één boeket ontstaat wel het risico van een kortere brandtijd van de sterren.
Minder goud dan gehoopt, maar toch fraaier dan aan de hand van de teaser verwacht.
Lekker tempo, wel wat slechte of laag ontploffende effecten.
Prima setje, vind ze alle 4 wel wat hebben.

Opzicht een prima 19 shots assortiment, vind cake 2 een van de mindere, ik zal graag dit assortiment op de demo willen zien, voordat ik er een definitieve oordeel over geeft

Cake 1: Zit wat mij betreft prima in elkaar.
Cake 2: Tsja, mis het gold deel hierin wel. Niet mijn effect/cake dit
Cake 3: Goud komt altijd moeilijk over op film. Als dit het soort goud is wat ik denk dat het is dan vind ik dit een prachtige cake. Goud is mooi aanwezig, overheerst niet teveel.
Cake 4: Dit is wat je verwacht bij een go 4 gold assortiment. Mooie 2 soorten goud.

Conclusie: Leuk assortiment maar niet geheel wat ik ervan verwacht had. Neemt niet weg dat 3 van de 4 cakes wel in mijn straatje passen (letterlijk). Ben benieuwd hoe deze gaat presteren op demo's.

Zullen we deze set met 4 man, ieder een andere favoriet, bestellen en dan de cakes verdelen?
Hebben we alle 4 die ene cake de we mooi vinden. :rolleyes:

Gewoon een heel puik setje geworden met 4 dikke sierlijke cakes. Vernieuwende effecten, strakke bursts, en hoge kwaliteit afwerking (boeketten even hoog, fijne kleuren, goeie spinners).

Denk dat voor mij de prijs doorslaggevend wordt, maar de cakes lijken mij alle 4 van hogere kwaliteit dan in de bestaande assortimenten te vinden is. Prachtige cakes om over de avond te schieten, en te genieten van de kwaliteit!

Niet echt de effecten waar ik een WAUW gevoel bij krijg. Ik vrees op een vanafprijs van zo'n 90 euro. En als we geluk hebben dat dit ook bij freaksites wordt aangeboden voor zo'n 75-80 euro.

ik vind ze mooi. zou ze ook zeker aanschaffen mits deze in de 'normale' prijscategorie valt.
iets zegt mij dat deze te duur gaan worden, maar dat is puur gevoel.

Toen ik de naam zag dacht ik dit is niks voor mij, maar na het zien van de beelden word ik toch wel enthousiast.

Assortiment ziet er zo op film prima uit. Niet heel vernieuwend qua effecten, bekende combinaties, maar wel prima uitgevoerd. Voor mij persoonlijk niet heel interessant, daar de blinkers en het goud al jaren de vuurwerkmarkt overheersen, maar een prima assortiment voor een groot deel van de vuurwerkkopers.

Back
Bovenaan