Go4Gold [Ass.]

Gisteravond is dit lijstje "bij de buren" geplaatst:

Evolution fireworks
Hellfire thunder - Reden: afgekeurd
Golde sky twister - Reden: afgekeurd
Go4gold - Reden: afgekeurd

Pangu
Scream - Reden: afgekeurd

Gisteravond is dit lijstje "bij de buren" geplaatst:

Evolution fireworks
Hellfire thunder - Reden: afgekeurd
Golde sky twister - Reden: afgekeurd
Go4gold - Reden: afgekeurd

Pangu
Scream - Reden: afgekeurd

pffff, weer de scream van pangu afgekeurd. Is toch om te janken.
greetzz

Weet de precieze reden van afkeur niet maar je kunt niet zomaar gaan knutselen aan afgekeurde producten. Meerdere partijen hebben hier mee te maken natuurlijk. En terug naar China is ook geen optie. Dan wordt t niet meer te betalen

Er is toch zat tijd om het product hier aan te passen? Of moet het dan terug naar China?
Als het enkel om labels gaat, of één cake eruit halen, zou het hier vast kunnen. Qua effecten natuurlijk niet. Dan probeer je het elders kwijt te raken, niet weer op en neer met de boot natuurlijk...

Hoe kan het dat deze producten allemaal afgekeurd zijn afgelopen jaren en nu allemaal weer opduiken? Is afgekeurd en uit het assortiment maar toch weer te koop nu? Restje gevonden in het hoekje van de bunker of?

Zoals vanderelst ook gereageerd had in de topic van de Dividir, waarschijnlijk voldeed het product niet aan de productie eisen van GBV zelf. Ze vonden als het ware het product niet goed genoeg om te verkopen.
Nu komt er een nieuwe batch en zal er wederom een kwaliteitcontrole plaatsvinden.

Corrigeer me als ik het verkeerd interpreteer

Zoals vanderelst ook gereageerd had in de topic van de Dividir, waarschijnlijk voldeed het product niet aan de productie eisen van GBV zelf. Ze vonden als het ware het product niet goed genoeg om te verkopen.
Nu komt er een nieuwe batch en zal er wederom een kwaliteitcontrole plaatsvinden.

Corrigeer me als ik het verkeerd interpreteer

Volgens mij klopt dit niet.. zijn zo te lezen geen nieuwe badges?

Als het inderdaad restanten zijn en geen nieuwe batches, dan klopt mijn eerdere opmerking niet. Wellicht dat GBV zelf hier wat licht op kan schijnen?

Hoe kan het dat deze producten allemaal afgekeurd zijn afgelopen jaren en nu allemaal weer opduiken? Is afgekeurd en uit het assortiment maar toch weer te koop nu? Restje gevonden in het hoekje van de bunker of?
Bij een Scream vraag jeje 't af, maar soms wordt een product afgekeurd door brandbare labels. Mss wordt afgesproken dat die geimpregneerd/herlabeld worden en dan weer op de markt. Als het goed is neemt geen importeur noch winkelier afgekeurde=verboden producten te verspreiden, consequenties zijn te zwaar.

Back
Bovenaan