Geelse Kanaalfeesten 2010

Nu missen we Duitsland - Argentinie, en Spanje tegen Paraguay. Maar dat mag de show gaan goedmaken. Ik hoop dat Original Fireworks in 2010 kan bewijzen dat het echte shows kan neerzetten. In 2008 en 2009 ging het allemaal niet volgens plan (of ik kan zeggen, viel het in het water).

Ik dacht dat er een groot scherm kwam te staan? Of heb ik dat nou verkeerd gelezen.....:frusty:

Ik heb er 100% vertrouwen in dat het dit jaar weer een topshow gaat worden. Combineer dat met lekker weer en de vele freaks die er op af gaan komen, en je kunt wel bedenken dat het een top dag/weekend gaat worden :D

Ik zeg tot volgende week!

Haha, nu weet ik waarom de show dit jaar wel gaat lukken.. Jij zit niet in de opbouw! :D

hmm vuurwerk en voetbal...nu nog de vrouwen!:p

laten we het bier ook niet vergeten :D

jurkje-gratis-dutchdress-oranje-bavaria.gif

tijd voor bavaria :p

Als ik het weerbericht bekijk voor geel zaterdag komt er flinke regen en onweer.
Het zal toch niet zo zijn he wordt ik echt gek:shocked:

Wat is de precieze schietlocatie zodat ik de Tomtom kan instellen. En wat als het onweert wordt het dan afgelast? En wanneer weten we dat uit eindelijk?

Ik zou graag willen weten of er al bekend is wat er op de demo om 10 uur geschoten wordt. Iemand die weet waar ik dit kan vinden of wordt dit in Geel beken gemaakt?

de consumentenshow staat gepland om 22u. neem het ons niet kwalijk als dit 10 a 15 minuten later is vanwege het licht.
de consumentenshow zal recht tegenover het clubhuis geschoten worden. de 23u show zal vanaf het publiek gezien zo'n 200 meter naar links geschoten worden. ondanks vorig jaar...konden we het toch niet laten flink uit te pakken. 3000+ bommen! daar moet ik wel bij vertellen dat we vanaf deze locatie geen candles, cakes en dergelijke kunnen gebruiken. het wordt dus een bommenshow. het is niet makkelijk om een groot vuurwerk te maken met alleen maar shells, maar ik denk dat we iets neer gaan zetten wat uniek is! we zijn uiteraard benieuwd wat jullie er van gaan vinden.
als het goed is kan er hooguit een kort klein buitje regen vallen. het is wel een beetje ***** als je de diagrammen bekijkt en je ziet twee weken lang geen druppel regen en juist op die dag wel...
we gaan morgen beginnen met bouwen en ons stinkende best doen om er een topper van te maken!!!
groeten
Original fireworks

de consumentenshow staat gepland om 22u. neem het ons niet kwalijk als dit 10 a 15 minuten later is vanwege het licht.
de consumentenshow zal recht tegenover het clubhuis geschoten worden. de 23u show zal vanaf het publiek gezien zo'n 200 meter naar links geschoten worden. ondanks vorig jaar...konden we het toch niet laten flink uit te pakken. 3000+ bommen! daar moet ik wel bij vertellen dat we vanaf deze locatie geen candles, cakes en dergelijke kunnen gebruiken. het wordt dus een bommenshow. het is niet makkelijk om een groot vuurwerk te maken met alleen maar shells, maar ik denk dat we iets neer gaan zetten wat uniek is! we zijn uiteraard benieuwd wat jullie er van gaan vinden.
als het goed is kan er hooguit een kort klein buitje regen vallen. het is wel een beetje ***** als je de diagrammen bekijkt en je ziet twee weken lang geen druppel regen en juist op die dag wel...
we gaan morgen beginnen met bouwen en ons stinkende best doen om er een topper van te maken!!!
groeten
Original fireworks
thanx!
Heb jij toevallig de schietlijst van de consum. show?want ik had dat eergister aan corne gevraagd maar die zei dat het gister al online zou staan. groetjes

Lesley, Ramon en iedereen die betrokken is bij de (opbouw) van de show morgen:
Veel succes morgenavond en neem die revance op vorig jaar.
Het gaat zeker goed komen jongens.

Ik heb de schietlijst voor de consumenten demo Geel 2010 hier maar ik kan hem niet uploaden als attachment omdat het een Excell file is en 9.7 Mb groot. Ik heb hem bij ons op de site wel kunnen uploaden. Als er iemand van de mods de file wel kan uploaden stuur me dan even een mail en hij komt jullie kant op.

schietlijst demo Geel 2010

1 L119 Patriot launcher 11,-
2 Z93 Turning sun 12,-
3 Z40 Silver tree 3,5
4 AB104 A star is born 12,5
5 Z75 Storm center 19,-
6 L107 The Navigator 25,-
7 Z05 Silver & Red palm 17,-
8 Z90 Tripple fountain 14,5
9 AB44 Neptnue C 14,-
10 Z77 Spacefan 24,-
11 L601 Blue lagoon 9,-