Geelse Kanaalfeesten 2010

Namens Lesley:

Update Geel 2010

Groot scherm groot scherm hup Holland hup groot scherm
Uiteraard waren we sceptisch toen we erachter kwamen dat het zomaar zou kunnen dat Nederland op 3 juli moet ballen…..dus zijn we blij om te kunnen melden dat er een groot scherm komt te hangen in de publieke tent!

Nu even verder werken aan de schietlijst van de consumentendemo.

Als we vanavond 1ste worden in de groep spelen we op 2 juli de kwartfinale. En ik ga er vanuit dat we 1ste worden. dus dan is er nix aan het handje.

Zaterdag 3 juli a.s. organiseert Original Fireworks weer haar jaarlijkse vuurwerkfeestje voor de echte liefhebber. Original Fireworks gaat plankgas op de Geelse kanaalfeesten!

Rond 22:00u start de demo met consumentenvuurwerk. Original Fireworks onderscheidt zich met compact, krachtig en betaalbaar vuurwerk en hoopt in Geel te bewijzen dat haar vuurwerk de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft. Er worden verschillende nieuwe producten afgeschoten.

Om 23:00u kiest de spektakelvuurwerkshow het luchtruim. Original Fireworks heeft een voorkeur voor heftig: tijdens bepaalde momenten in een vuurwerkshow mogen de broekspijpen best wapperen!

Er worden o.a. Portugese, Spaanse, Chinese en Duitse cilinders, kogels, peanuts en salutes geschoten met een kaliber tot 150mm!

Er is een mogelijkheid om te overnachten op de camping.

Original vuurwerkshow Geelse Kanaalfeesten
Aanvang:
20.00u Party Open Air
22.00u Consumenten vuurwerkshow
23.00u Spektakel vuurwerkshow

Meer info over het evenement, de camping en het vuurwerk: www.geelsekanaalfeesten.com en op het forum van www.vuurwerkbelgie.com

Zaterdag 3 juli zal de winkel in Olen geopend zijn tot 18:00 Let op: in België mag je zonder vergunning geen vuurwerk afsteken!

Original Fireworks heeft er al zin in. See you in Geel!

http://www.vuurwerkbelgie.com/nieuws.php

Ik zal er ook bij zijn denk ik :D
Consumenten show was leuk vorig jaar :). Hopelijk de prof show iets leuker dit jaar dan vorig jaar maar dat lijkt me vanzelfsprekend..

Ik ben nu niet zo'n voetbal wonder maar de vrouw wilt hier voetbal zien :S

Ik heb eens op de lijst gekeken nu we eerste van de pool zijn en ALS we dan maandag winnen moeten we toch 2 juli weer spelen en niet 3 juli?

Anders hoop ik dat ze eruit liggen maandag heb ik de zaterdag als nog vrij! ;) :D

Ik ben nu niet zo'n voetbal wonder maar de vrouw wilt hier voetbal zien :S

Ik heb eens op de lijst gekeken nu we eerste van de pool zijn en ALS we dan maandag winnen moeten we toch 2 juli weer spelen en niet 3 juli?

Anders hoop ik dat ze eruit liggen maandag heb ik de zaterdag als nog vrij! ;) :D

nederland speelt maandag en als ze dan doorgaan vrijdag,dus zaterdag kan je gewoon naar geel:)

Uiteraard ben ik er weer bij dit jaar :)
Voorgaande jaren meegeholpen de show op te bouwen, dit jaar gewoon als toeschouwer.

Ik heb er 100% vertrouwen in dat het dit jaar weer een topshow gaat worden. Combineer dat met lekker weer en de vele freaks die er op af gaan komen, en je kunt wel bedenken dat het een top dag/weekend gaat worden :D

Ik zeg tot volgende week!

ik ben nu in zuid frankrijk, en kom zaterdag terug, ben ik even blij dat ons vliegveld in belgie is, dus meteen als ze uitstappen, hebben we mee als slot van de vakantie een dikke vuurwerk show, kijk er al naar uit!

gr

Omdat het WK voetbal voor veel mensen toch ook belangrijk is hieronder het programma van volgend weekeinde:

vrijdag 2 juli : Nederland of Slowakije tegen de winnaar van Brazilie-Chili
vrijdag 2 juli : Uruquay tegen Ghana
zaterdag 3 juli: Duitsland tegen de winnaar van Argentinie-Mexico
zaterdag 3 juli: Spanje of Portugal tegen de winnaar van Paraquay-Japan.

Nu missen we Duitsland - Argentinie, en Spanje tegen Paraguay. Maar dat mag de show gaan goedmaken. Ik hoop dat Original Fireworks in 2010 kan bewijzen dat het echte shows kan neerzetten. In 2008 en 2009 ging het allemaal niet volgens plan (of ik kan zeggen, viel het in het water).

Back
Bovenaan