Geelse Kanaalfeesten 2010

Vanmiddag hebben we nog ff met de organisatie van de Kanaalfeesten rond de tafel gezeten om de laatste dingetjes nog ff door te nemen.De camping is weer op dezelfde lokatie,en daar is uiteraard BBQ toegestaan.Kampvuren NIET!!(vuurkorf wel)
Vuurwerk is ten strengste verboden om af te steken,maar dat zal iedereen wel begrijpen denk ik zo.Het gaat gewoon een plesante happening worden met die freaks onder elkaar.

Om 22.00uur zal dus de demo plaatsvinden en om 23.00 de profshow.
De demo wordt in vlot tempo geschoten.Schietprogramma komt nog online.
De profshow gaat om 23.00uur beginnen.Zoals in een eerdere post werd gezegt gaan er flink wat bommetjes de lucht in.Aantallen ga ik niet noemen,maar het zijn er veel.Dus kom naar Geel en we maken er met zijn alle een toffe dag van!

Het zal ongetwijfeld door een aantal mensen gefilmd en gefotograveerd worden. Daar hoeft niemand zich zorgen om te maken. :p

Bedankt voor de update Corné.
Wat de demo betreft: worden er ook nieuwe producten geschoten of zijn die er nog niet? En wordt er één voor één geschoten of in serie (zoals vorig jaar)

Bedankt voor de update Corné.
Wat de demo betreft: worden er ook nieuwe producten geschoten of zijn die er nog niet? En wordt er één voor één geschoten of in serie (zoals vorig jaar)

Er worden nieuwe produkten geschoten tijdens de demo.De demo gaat in een tamelijk snel tempo geschoten worden met de produkten twee aan twee of serie aan serie en dan aan het einde een finale met alle produkten tegelijkertijd.

Er worden nieuwe produkten geschoten tijdens de demo.De demo gaat in een tamelijk snel tempo geschoten worden met de produkten twee aan twee of serie aan serie en dan aan het einde een finale met alle produkten tegelijkertijd.

Klinkt goed, des te meer een reden voor de mensen om te gaan, thanks

Beginnen ze op tijd in Geel? Want je hebt soms shows die 22.00 zeggen en dan pas om 22.30 starten want ik moet vanaf Antwerpen komen. Misschien dat ik alleen de hoofdshow ff kom kijken. En filmen natuurlijk, ligt eraan hoe gezellig het is in Antwerpen. Maar ik probeer op tijd te komen :)

Vorig jaar was er zo'n half uur vertraging, dit kwam omdat het nog te licht was om het vuurwerk te ontsteken.

Namens Lesley:

Update Geel 2010

Groot scherm groot scherm hup Holland hup groot scherm
Uiteraard waren we sceptisch toen we erachter kwamen dat het zomaar zou kunnen dat Nederland op 3 juli moet ballen…..dus zijn we blij om te kunnen melden dat er een groot scherm komt te hangen in de publieke tent!

Nu even verder werken aan de schietlijst van de consumentendemo.

Namens Lesley:

Update Geel 2010

Groot scherm groot scherm hup Holland hup groot scherm
Uiteraard waren we sceptisch toen we erachter kwamen dat het zomaar zou kunnen dat Nederland op 3 juli moet ballen…..dus zijn we blij om te kunnen melden dat er een groot scherm komt te hangen in de publieke tent!

Nu even verder werken aan de schietlijst van de consumentendemo.

Hahaha...is idd erg slim van OR :wink:

hou ik je aan:p
heb trouwens net te horen gekregen dat het etentje van mijn ouders niet doorgaat dus;
ik ben der bij:D
Heeft er trouwens iemand een adres voor de tomtom?
grtz

Kemeldijk in Geel moet je gewoon in je tomtom zetten.
En het is redelijk makkelijk te vinden want het is gewoon langs het Albertkanaal

Laatst bewerkt:
Een kleine verbetering voordat er straks mensen verdwalen (je weet maar nooit), het is Kemeldijk i.p.v Kameldijk. :p

Ik ben er natuurlijk ook weer bij dit jaar, met de camera en 2 broers. Heb er zin in! :D
:bye:

:shocked: Goed dat je het even zegt, was een typfout van mij.
Excuses daarvoor!
Ik verbeter hem gelijk even in mijn post voor het geval dat mensen niet verder lezen.

Bedankt voor het corrigeren!

Back
Bovenaan