Geelse Kanaalfeesten 2010

@San Quiten, er mocht niet gefakkeld worden van de brandweer. De show zou afgelast worden door hun als dit wel het geval was.

@Redbaron, 6 a 8 man rond de 2500 bommen knopen ? Ik wil het zien in 1 dag.
Iedereen moet het leren en OR ook. Ik denk dat er in Baarle een stap in de goede richting is gezet. Daar klopte 90% van hoe het hoort te zijn. Dus wie weet wat de toekomst brengt.

Aan de rest..Vergeet niet dat Original deze show gratis geeft. Er betaald niemand iets dus wat je voorbij ziet komen is geheel gesponsord door Original Fireworks.

Op naar GEEL 2010!!

Het hoeft toch ook niet 1 dag, ze hebben daar toch 3 dagen gebouwd, 6 tot 8 man knopen is gemiddeld ruim 400 bommetjes(uitgaande van 6 man) lijkt me niet echt veel maar goed wie ben ik?
Even offtopic die show in Baarle was niet onaardig, zeker niet maar wat kleuren/effecten betreft vond ik het iets minder die knallers waren mij iets teveel van het goede.

Het hoeft toch ook niet 1 dag, ze hebben daar toch 3 dagen gebouwd, 6 tot 8 man knopen is gemiddeld ruim 400 bommetjes(uitgaande van 6 man) lijkt me niet echt veel maar goed wie ben ik?
Even offtopic die show in Baarle was niet onaardig, zeker niet maar wat kleuren/effecten betreft vond ik het iets minder die knallers waren mij iets teveel van het goede.

Zo dat is knap als jij ruim 400 bommen in je eentje kan knopen.
Wil je er de volgende keer dan graag bij hebben.

Vergeet niet dat een show bouwen niet alleen uit bommen knopen bestaat.

genoeg over gezegt lijkt me, in de herkansing GEEL 2010 !!!
en dubbel zo hard terugkomen met een top show !

Zo dat is knap als jij ruim 400 bommen in je eentje kan knopen.
Wil je er de volgende keer dan graag bij hebben.

Vergeet niet dat een show bouwen niet alleen uit bommen knopen bestaat.

Is niet zo moeilijk hoor ik heb in mij eentje in Beetsterzwaag met de jaarwisseling 230 65 mm shells plus 30 blokken alleen neergezet met het plaatsen van de rekken erbij. Aanvang 17.30 uur klaar 23.30 uur.

Is niet zo moeilijk hoor ik heb in mij eentje in Beetsterzwaag met de jaarwisseling 230 65 mm shells plus 30 blokken alleen neergezet met het plaatsen van de rekken erbij. Aanvang 17.30 uur klaar 23.30 uur.

En allemaal voorzien van pyroclock.
Zo dat is echt snel, voordeel bij jou is dat je al jaren in het vak zit. Daar kunnen wij niet aan tippen. :D

Jammer dat deze discussie nu alweer gevoerd wordt!
Lesley en het hele team waren er vorig jaar al kapot genoeg van, geloof me vrij!
Dus geef ze de kans om te bewijzen dat ze het toch kunnen en stop met zeuren over vorige editie!
Trouwens, ik lees hier veel commentaren die bij mij een gezegde oproepen:

De beste stuurlui staan aan wal!

ik geloof er wel in!
deze show is voor original heel belangrijk!
met dit soort shows kan original zich elkjaar op de kaart zetten.
vorrig jaar ging het goed mis ja.
maar ook original moet nog leren!
ik heb er vertrouwen in dat ze dit jaar weer alles uit de kast zullen halen om een mooie show te schieten.( en denk dat ze er wel van geleerd hebben)
ik ben er iig bij!

maar door die mislukte show heb ik wel extra genoten van de pannorama:D

Jammer dat deze discussie nu alweer gevoerd wordt!
Lesley en het hele team waren er vorig jaar al kapot genoeg van, geloof me vrij!
Dus geef ze de kans om te bewijzen dat ze het toch kunnen en stop met zeuren over vorige editie!
Trouwens, ik lees hier veel commentaren die bij mij een gezegde oproepen:

De beste stuurlui staan aan wal!

Dat snap ik, ieder vuurwerkbedrijf werkt hard aan een grote show en probeert er wat moois van te maken en als het mis gaat dan wordt dat bedrijf tot de bodem afgebrand terwijl men nog niet eens wist wat het budget was of een andere achterliggende gedachte(Miscchien wil de klant wel een show met bv. 3 kleuren).
Bij originals hebben ze openheid gegeven van wat ze gingen doen en daar zijn ze later ook op"äfgerekend".
En dat mag dan toch ook!?Ik hoop dat ze hier van geleerd hebben en niet weer te hoog grijpen.
Dit is geen gezeur maar een discussie, dat is mijn mening.
Bij het beoordelen van een show zou ik zeggen "gelijke monniken, gelijke kappen"

offtopic, niet iedereen werkt met pyroclock of schiet iets elektrisch, ik neem aan dat als je het met de hand schiet je minder werkt hebt als je het elektrisch doet:bye:

ik ben er ook geweest en de show was aardig van opzet!

Alleen het hypen moeten de bedrijven es laten.. hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.. geen woorden maar daden!

Sowiso kan het hele feest eromheen wel een boost gebruiken. Ik als evenementenorganisator zag dat al meteen.. Leuke plek om iets te doen!

Maar ik geef ze ook een kans.. knap van Original om zoiets neer te zetten!

Een team met goede mensen werven die weten waar ze mee bezig zijn.
en niet het halve forum uitnodigen die het leuk vind om maar mee te bouwen.
dat is een keer leuk als je niet zulke hoge verwachtingen schept.

De vorige show van original liep vrij lekker, weinig blijven staan, waarom zou dat niet met een show kunnen die 5 maal zo groot word?
De juiste mensen die alles van het bouwen afweten en de juiste mensen die alles van de schietsystemen weten en je bent al een heel eind op weg.

zelfs als je gaat fakkelen heb je de juiste mensen nodig en geen onervaren gasten.

Als deze show belooft wat ie eigenlijk hoort te doen ben ik er bij!

tja,en hoe kan je dat weten van te voren dan :p

vorigjaar liep het helaas niet goed door de vele omstandigheden.
ik moest ook een dikke twee uur rijden om in Geel te komen,en dan loopt het niet, tja helaas. ik baalde ook goed toen.
maar maak er gewoon een leuk feestje van daar, dit jaar zal het zeker niet weer voorkomen dat de show niet loopt. :cool:

ik ben er gewoon weer bij,al is het alleen al om de gezelligheid.
groet oerend.

Ook dit jaar gaan we met de bekende groep naar Geel toe, ben benieuwd; vorig jaar was echt een drama... helaas...

jongens wat 'n gezeik allemaal zeg , het is 1 keer fout gegaan , boeie , fouten maken is menselijk .
ik ben ervan overtuigt dat ze dit jaar weer helemaal terug komen met geel .
de fouten die zijn gemaakt , zullen ze echt geen 2e keer maken .
ik ben zeker weer aanwezig dit jaar .

Als er nog ervaren mensen voor deze show gezocht worden... Ask ME... is voor ons maar n uurtje rijden!!

En tot nu toe heb ik nog wel een paar mennekes over!

Back
Bovenaan