Games

Geen idee of ik het hier moet posten, ik zoek eigenlijk een medespeler wie het campaign wil doen van het spel: Halo master chief collection. (dus halo 1 tm 4).

Als iemand mee zou willen doen dan zou ik graag je gt willen via PB!

Heb ik ook kapot veel gespeeld :p alleen na een tijde zag ik alles draaien in de kamer
omdat je constant op dat beeld zit te focussen. :`)

Herkenbaar.... En kramp komt er ook best wel snel bij kijken door het switchen van de vingers. Desalniettemin, super tof! :D

Ik heb de laatste dagen problemen met de EA server van fifa, hebben er nog meer mensen hier last van ?

Laatst bewerkt:
CS 1.3 / 1.6 tegenwoordig af en toe CS:GO

Maar met stip op 1 op dit moment Payday 2

daarnaast veel strat werk C&C Generals / Tropico / Total War / Heroes of M&M

en heel af en toe grijp ik terug op covert action (1990 MPS/Microprose), jones in the fast lane (1990 Sierra), Indiana Jones and the fate of atlantis

Voor de FIFA spelers onder ons: er is een grote wijziging in Ultimate Team toegebracht; spelers hebben nu een 'price cap', wat dus inhoudt dat je spelers er voor een minimum en maximum kan opzetten. Bijvoorbeeld, Eden Hazard moet voor minimaal 310.000 coins op de markt worden gezet, en maximaal 470.000 coins. Dit is vooral gedaan om 'coin selling' tegen te gaan...

Ik ben heel benieuwd!

Hey iedereen,

Ik heb de nieuwe Far Cry 4 DLC - Valley of the Yeti's gespeeld en de eerste missie opgenomen zodat je meekunt kijken.

Voor de FIFA spelers onder ons: er is een grote wijziging in Ultimate Team toegebracht; spelers hebben nu een 'price cap', wat dus inhoudt dat je spelers er voor een minimum en maximum kan opzetten. Bijvoorbeeld, Eden Hazard moet voor minimaal 310.000 coins op de markt worden gezet, en maximaal 470.000 coins. Dit is vooral gedaan om 'coin selling' tegen te gaan...

Ik ben heel benieuwd!

Ik was op de hoogte van deze verandering maar of het er nu echt op vooruit gaat ........ :(

Yess, gisteravond probeerde ik een paar potjes Ultimate Team, maar werd er steeds midden in de wedstrijd uitgegooid... EA is echt ongelooflijk.

En niet alleen op de I pad, maar ook op de pc en ps4 zijn er hier problemen :(

De 5 gig patch downloaden, daar ben je wel even zoet mee !!
100kb per seconde en steeds disconnected. Zit je dan met je 100Mb glasvezel ....
IK WIL SPELEN !!! :bonk:

Back
Bovenaan