Games

Ik heb trouwens een leuk spel gekocht laatst genaamd Shadow Warrior
Tis de bedoeling dat je een hoop demonen kilt, er is een demo als je het wilt proberen.

Vind het echt een leuk spel en er zijn een hoop upgrades en combinaties van krachten mogelijk.
Er zijn ook wapens trouwens, maar als je een zwaard gebruikt krijg je meer punten die je kunt gebruiken voor upgrades.

hoi wel ik hou van games en speel op de playstation 3
ik hou vooral van shooter games ,Waar ik vanhou is bv de Call of duty games en heb oa , black ops 1 black ops 2 , ghost , advence warfare . heb ook nog wel wat andere games maar die ik opnoemde speel ik het meest en dan ookgraag online.
Mijn gamenaam is heb 2 accounts eerste : DANNY_NIJMEGEN_
2 NAAM IS : passieflorafanNL
ook op youtube heb ik er wat filmpjes opstaan van livegaming en oa killcams
me livestream doe ik via laptop deze zijn ook van lager kwalieit helaas ivmde cam op laptop isnog oud en geen hd .
andere filmpjes van hd kwaliteit heb ik gemaakt met me telefoon deze zijn van goede hd kwaliteit de killcams vanadvece warfare .
hier heb ik ook eenafspeellijst van en kkun je bekijken zal de link ervan plaatsen.
ook hierbij vraag ik jullie om op de like te klikken en op aboneren.Dit zou ik groots en geweldig vinden .
livestreamgameplay van mij op ghost : https://www.youtube.com/playlist?list=PLa5iy-6xX_lLBt4GWdmMgMF0hq9YZmsQW

advence warfere gameplay en killcams
https://www.youtube.com/playlist?list=PLa5iy-6xX_lKuZWujF9FYTrh0SBbQLkaa

Ha ha, inderdaad. Na lang uitkijken naar Oud en Nieuw is het nu aftellen naar 27 januari: GTA V voor de PC !! Al hoop ik dat hij niet uitgesteld wordt ... We hebben nog steeds geen systeem vereisten gekregen van Rockstar :frusty:

Woeeeehoeeeeeee!
Mijn dag kan niet meer stuk!

AA6CwyR.png

En!

2015-01-14-090209-greenshotjpg-544c59_960w.jpg

Sowieso. Als iemand ziet waar je hem kan pre-orderen, graag ff laten weten!

Hoewel ik die rode ook wel vet vind...

Die van MH is ook vet...alleen als je niet veel met die game hebt heeft het weinig meerwaarde om die te halen. :p

Vind die enerzijds wel wat hebben met het brushed aluminium uiterlijk, maar het jammere is dat hij dan gewoon van plastic is... Beetje gevalletje net niet imo.

Damn Fire Emblem, zin in! Woehoe!

Vind die enerzijds wel wat hebben met het brushed aluminium uiterlijk, maar het jammere is dat hij dan gewoon van plastic is... Beetje gevalletje net niet imo.

Dat is waar valt het nog best tegen uiteindelijk. :p

Zoiets was ook wel bruut geweest maarjah.
5wwl07.jpg

dit is inderdaad op een high end pc, ps4 en xbox one ondersteunen idd geen 4k in game, en hebben al moeite dit spel op med/high te runnen in full hd

Back
Bovenaan