Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooi setje!
Heb zelf 3 weken geleden een Xbox One aangeschaft. Had eerst begin dit jaar de Wii U gekocht maar die veel eerlijk gezegd tegen... dus die heb ik maar weer verkocht. De Wii U is nou ook niet echt een succes, waar de Wii dat wel was, alleen stond die volgens mij ook bij de meeste mensen na een aantal maanden stof te happen (zo ook bij mij). Ben met de Xbox One wel tevreden! Kan niet wachten op Halo 5
Call of Duty 2, MW en MW2 vond ik tot nu toe de beste! AW vind ik behoorlijk tegenvallen, vooral online. Snipers zijn nutteloos omdat de maps klein zijn... Geef mij maar lekker 24 vs 24 net zoals in MW, beetje campen met sniperWordt tijd voor een WW2 Call of Duty!
Eindelijk vrijdag de 13e! Zeer blij met mijn aanwinsten van vandaag
![]()
![]()
lekker hoor Kwintos... some skilled spraying ^^
Speel je ps3 toevallig?
Ik speel ps3, Mw2/Mw3, Counterstrike: Global Offensive. PSN: annokill
Voeg me toe, stuur pm, stuur me hier een pm. Ben er niet zo heel vaak op ivm studie, speel vaak samen met een vriend. Dus kom er waarschijnlijk ook alleen op als ik pm krijg ofzo... btw, CS:GO speel ik met keyboard en muis op de ps3!
Hier wat van mn skills
Nee heb helaas geen ps3 meer :(
Eindelijk iemand die ook Counterstrike speelt, hahaha! Ik speel alleen wel Source op de PC, maar vind het wel geinig dat iemand ook CS speelt![]()
De nieuwste wolfenstein is ook een dikke aanrader om te spelen (Wolfenstein the new order)Ik heb al jaren geen spellen meer op de pc gespeeld maar waar ik me vroeger goed mee vermaakte was wolfenstein enemy territory en return to the castle.
De nieuwste wolfenstein is ook een dikke aanrader om te spelen (Wolfenstein the new order)