Games

Mooi setje!

Heb zelf 3 weken geleden een Xbox One aangeschaft. Had eerst begin dit jaar de Wii U gekocht maar die veel eerlijk gezegd tegen... dus die heb ik maar weer verkocht. De Wii U is nou ook niet echt een succes, waar de Wii dat wel was, alleen stond die volgens mij ook bij de meeste mensen na een aantal maanden stof te happen (zo ook bij mij). Ben met de Xbox One wel tevreden! Kan niet wachten op Halo 5 :)

Call of Duty 2, MW en MW2 vond ik tot nu toe de beste! AW vind ik behoorlijk tegenvallen, vooral online. Snipers zijn nutteloos omdat de maps klein zijn... Geef mij maar lekker 24 vs 24 net zoals in MW, beetje campen met sniper :P Wordt tijd voor een WW2 Call of Duty!

Mooi setje!

Heb zelf 3 weken geleden een Xbox One aangeschaft. Had eerst begin dit jaar de Wii U gekocht maar die veel eerlijk gezegd tegen... dus die heb ik maar weer verkocht. De Wii U is nou ook niet echt een succes, waar de Wii dat wel was, alleen stond die volgens mij ook bij de meeste mensen na een aantal maanden stof te happen (zo ook bij mij). Ben met de Xbox One wel tevreden! Kan niet wachten op Halo 5 :)

Call of Duty 2, MW en MW2 vond ik tot nu toe de beste! AW vind ik behoorlijk tegenvallen, vooral online. Snipers zijn nutteloos omdat de maps klein zijn... Geef mij maar lekker 24 vs 24 net zoals in MW, beetje campen met sniper :P Wordt tijd voor een WW2 Call of Duty!

Vind persoonlijk dat de Wii U in het afgelopen jaar een flinke inhaalslag heeft gemaakt. Heeft wel een tijje op zich laten wachten inderdaad, maar ook in het komende jaar komen er veel titels waar menig gamers-hart sneller van gaat kloppen. Jammer dat de top-titels wel keer op keer van Nintendo zelf moeten komen en de third party support nergens te bekennen is, maar dit heeft Nintendo helemaal zelf in de hand gehad.

Dit jaar verschijnen onder andere Xenoblade, Zelda en StarFox. Toch wel iets om naar uit te kijken naar mijn mening :D Maar nu eerst even lekker speulen met mijn nieuwe speeltje, de New 3DS XL :cool:

Wat betreft CoD is World at War de enige die mij nog echt heeft weten te bekoren. Heb dan ook wel zin in een nieuwe World at War die inderdaad weer lekker tijdens WWII plaats vindt. Shooters die zich in modernere tijden afspelen zijn er nu in een dermate groot aantal dat het nogal overkill is. Meer terug in de tijd graag!

Ja dat is het probleem met Nintendo... Er is geen Third Party support en daarom haakte ik snel af... Al kwam ik daar pas achter toen ik 'm had :P Echt top titels heeft Nintendo op dit moment nog niet, die moeten dit jaar allemaal uitkomen.

Komen weer zat games uit dit jaar maar de games die ik moet hebben zijn toch wel: Battlefield Hardline, The Witcher 3, Mass Effect, Quantum Break, The Division, Rainbow Six Siege, Metal Gear Solid TPP en natuurlijk Halo 5! Voor mij toch wel de beste game op de Xbox! Zal ze niet allemaal gaan kopen maar zeker wel een aantal :P Eerst maar afwachten hoe de games het gaan doen omdat ik toch veel negatieve verhalen heb gelezen met pre-order games(Watch dogs, Assasins Creed).

En wat vinden jullie eigenlijk van DLC's? Zelf doe ik er niet aan maar er zijn er zat die het wel doen. Vind het eerlijk gezegd maar geldklopperij... Je betaalt al 60-70 euro voor een game en dan voor wat extra content kan je nog is 15 euro neerleggen...

Eindelijk vrijdag de 13e! Zeer blij met mijn aanwinsten van vandaag :D

2urvuv9.jpg

16jk94.jpg

dat is trouwens een hele andere kijk op vrijdag de 13de . :D
want er zijn zo veel mensen die deze dag vrezen .
maar goed ontoppic maar weer

Ik speel ps3, Mw2/Mw3, Counterstrike: Global Offensive. PSN: annokill

Voeg me toe, stuur pm, stuur me hier een pm. Ben er niet zo heel vaak op ivm studie, speel vaak samen met een vriend. Dus kom er waarschijnlijk ook alleen op als ik pm krijg ofzo... btw, CS:GO speel ik met keyboard en muis op de ps3!

Hier wat van mn skills :bye:

Ik speel ps3, Mw2/Mw3, Counterstrike: Global Offensive. PSN: annokill

Voeg me toe, stuur pm, stuur me hier een pm. Ben er niet zo heel vaak op ivm studie, speel vaak samen met een vriend. Dus kom er waarschijnlijk ook alleen op als ik pm krijg ofzo... btw, CS:GO speel ik met keyboard en muis op de ps3!

Hier wat van mn skills :bye:

Eindelijk iemand die ook Counterstrike speelt, hahaha! Ik speel alleen wel Source op de PC, maar vind het wel geinig dat iemand ook CS speelt :D

COD is gewoon een spray game :P Moet wel zeggen dat een game als COD online op een console toch moeilijker is dan op de pc.

Eindelijk iemand die ook Counterstrike speelt, hahaha! Ik speel alleen wel Source op de PC, maar vind het wel geinig dat iemand ook CS speelt :D

Counterstrike >> COD

speelde source ook en 1.6 maar dat is echt al zo lang geleden :")

Wilde CS:GO op me mac kopen, maar schijnen veel problemen mee te zijn, dus wacht nog even een tijd tot het allemaal opgelost is. Zo zonde van mn geld anders

Ik heb al jaren geen spellen meer op de pc gespeeld maar waar ik me vroeger goed mee vermaakte was wolfenstein enemy territory en return to the castle.

Back
Bovenaan