Zena Megastore Olen

Of een gloednieuwe BMW :D

Nee zonder zottigheid, ik zit ook met een klein dilemma,
ik wil namelijk vrijdag met een groep vrienden komen, en die willen natuurlijk allemaal profiteren van de 1+1 gratis korting.
Maar het wordt voor mij een beetje ongemakkelijk om uit te leggen dat ze een cadeautje moeten verzinnen :p
Vandaar dat ik hoop dat alleen de LVC pas genoeg is :)

Een kratje bier doet wonderen. :wink:

ik wil namelijk vrijdag met een groep vrienden komen, en die willen natuurlijk allemaal profiteren van de 1+1 gratis korting.
Maar het wordt voor mij een beetje ongemakkelijk om uit te leggen dat ze een cadeautje moeten verzinnen :p

Dan koop jij een uitdeel-zak chips, en geef je elke vriend een zakje. Kunnen zij dat zakje aan Zena geven. :wink:

Mooie acties altijd.
Maar als iedereen meet chips snoep merci bonbons aankomt.
Moeten ze wel echt hele goede voornemens hebben in het nieuwe jaar die worden tonnetje rond

LVC-pas is voldoende. Als jij en je vrienden voor een beetje leuke omzet zorgen hebben ze gelijk hun cadeau!

Moet je echt een kerstcadeau meenemen voor die verdubbellaar?

Ik kan hier wel even op inhaken; je moet echt een cadeautje meenemen. Het kan je flink veel euro's besparen of een extra 100k of cakebox opleveren. Het is maar net hoe je het bekijkt :)

Gewoon een klein presentje meepakken dus.

Het zou leuk zijn als je met ideal kon betalen dan grijp je nooit mis in olen maarja ben net wakker dus ik zal nog wel dromen.

Ik bedoel ideal zodat je betaald kan reserveren zodat je nooit misgrijpt in een uurtje reistijd kan veel gebeuren.

Ik bedoel ideal zodat je betaald kan reserveren zodat je nooit misgrijpt in een uurtje reistijd kan veel gebeuren.

Dat zou inderdaad super zijn :D. Ik denk dat dit een enorm succes kan worden als Zena de aanbiedingen gewoon houdt. Wij vragen, Zena levert :P

Wat Chappie zegt, zou inderdaad geweldig zijn.
Ik verbaas me er ook al langer tijd over dat je niet online kan bestellen.
Maar ik denk dat er wel een reden achter zit.

Online bestellen, soms handig maar vind niet dat we door moeten slaan. Wil je niet misgrijpen lijkt de oplossing mij vrij simpel; Pak de telefoon en vraag of ze de artikelen even voor je apart kunnen leggen.

Opgelost toch?

Mooi bagger. Zena cakebox staat ook niet meer op de site... komt er nog wat binnen voor het einde van het jaar?

De Zena Cakebox is nog wel te koop op www.zenavuurwerk.nl, maar daar heb je natuurlijk niet de mooie aanbiedingen.

Maar als er dus nog veel binnen komt, betekent dat dat de Orginal Finest ook nog voor het einde van dit jaar komt? Of begrijp ik het verkeerd?

Komen er na de kerst acties weer nieuwe acties tot en met de 31e?
Ik twijfel namelijk enorm om morgen avond te gaan of te wachten tot er misschien nieuwe kortingen komen...

Back
Bovenaan