Games

Omdat het nog geen oud & nieuw is zullen er denk ik wel een aantal games spelen, om de tijd te vullen tot oud & nieuw.:p

Vertel hier welke games jullie spelen, vermeld wel even of het om welke console het gaat(PC, XBOX 360, PS3 etc.).:wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben regel matig te vinden in de servers van Call of Duty 4 :)
Ben daar blijven hangen omdat ik 5 en MW2 echt bagger vind.
Laatst het filmpje gezien van Black Ops en dat ziet er goed uit :D

Wolfenstein Enemy Territory,
Team Fortress 2,
Left 4 Dead

De laatste 2 heb ik al een poos niet meer gespeeld maar die pak ik binnenkort misschien wel een keertje weer op.

op pc speel ik laatste tijd weinig games meer op sinds ps3 heb :D speel o.a. op ps3: Star Wars: The Force Unleashed, James Cameron's: AVATAR The Game, Guitar Hero 5, Feeding Frenzy 2, Wolfstein 3D, Crash Bandicoot & Call of Duty: CLASSIC :D

Je mag ook zeggen welk console he..

Dat werd er later pas van gemaakt, eerst was het alleen de pc.

Inderaad, door een bericht van Sunseeker kwam ik op het idee om dit onderwerp wat uitgebreider temaken. Dus voor alle consoles.:wink:

En is er iemand die zeker weet of je wel of geen uitbreidingen nodig hebt om shows temaken in RCT3?
En is het trouwens moeilijk om zelf de vuurwerk effecten temaken?

Inderaad, door een bericht van Sunseeker kwam ik op het idee om dit onderwerp wat uitgebreider temaken. Dus voor alle consoles.:wink:

En is er iemand die zeker weet of je wel of geen uitbreidingen nodig hebt om shows temaken in RCT3?
En is het trouwens moeilijk om zelf de vuurwerk effecten temaken?

Gewoon RCT3 installeren en je kan shows maken.
Op zich is het niet heel erg moeilijk.. ff oefenen.

Jongens binnenkort Maffia 2!!! Bestel de game nu het nog kan.Beloofd een gekkenhuis te worden bij de winkels ( net zoals GTA 4 )

Kun je in RCT3 ook echte cakes namaken en opslaan, zodat je later als je die cake wilt alleen maar de naam aan hoeft te klikken waaronder je hem opgeslagen hebt?

ik speel soms RCT voor de vuurwerk shows die je kan maken :P
ik heb WOW gespeelt maar ging vervelen dus speel ik niet meer
en ik speel aardig wat Call of Duty: Modern warfare 2 alleen krijg nu steeds een error en niks helpt er tegen dus kan niet meer spelen ...

ik speel alles op de PC :D

Back
Bovenaan